• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.
 

Xfi 2019

Gestart door Walt, 8 september 2019, 11:18:04

Vorige topic - Volgende topic

kurt

Heb ik het dan toch goed verstaan dat KT88 daar ook ergens stond met een demonstratie. Jammer dat ik dat niet wist, terwijl ik waarschijnlijk bij hem stond...

Rubble

Citaat van: kurt op  1 oktober 2019, 20:53:10Heb ik het dan toch goed verstaan dat KT88 daar ook ergens stond met een demonstratie. Jammer dat ik dat niet wist, terwijl ik waarschijnlijk bij hem stond...

Ja klopt, die stond met gigantische BHC Blumenhofers te draaien en een draaitafel waar ik het element niet van thuis kon brengen.

En inderdaad, de bekabeling was bij veel kamers belachelijk dik, net zo dik al de stekker soms. ;D En op van die koddige blokjes.
"We sleep in separate rooms, we have dinner apart, we take separate vacations - we're doing everything we can to keep our marriage together."

Rodney Dangerfield

kurt

Oké, daar heb ik even binnengewandeld, maar vond het op dat moment niet bijzonder
tot zijn recht komen die enorme dingen.

richard

Citaat van: Rubble op  1 oktober 2019, 21:49:42Ja klopt, die stond met gigantische BHC Blumenhofers te draaien
Ik dacht dat KT meer van de Maggies was.
Genoeg is beter.

Niemand

Citaat van: richard op  1 oktober 2019, 23:00:12
Citaat van: Rubble op  1 oktober 2019, 21:49:42Ja klopt, die stond met gigantische BHC Blumenhofers te draaien
Ik dacht dat KT meer van de Maggie was.
Misschien een beetje
Diverse sets deels  volgens ThvW + Berret +HVDHeiden