• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.
 

audio rek...wat zijn de juiste materialen?

Gestart door Wirvana, 9 november 2019, 11:00:34

Vorige topic - Volgende topic

Hoodman


jpio

Pioneer 20 serie, Onkyo-D 7955, Pioneer cdspeler, Nakamichi deck, Philips TvW 104 cdspeler, Planars 1.5 QR, 2x Rel T2, Q acoustics 3020i

Wirvana


Sytse Fliege

Hoezo, ik heb me (nog) nergens mee bemoeid?

Ach, kikker toch op!

Wirvana

Ik zal mijn bevindingen over twaron hair hier maar niet weergeven...😇

kurt


minplus

Zeker doen.
M'n jongste kleindochter heeft twaron hair. Het staat stijl overeind. Binnen een dag al een punker en het is de afgelopen weken niet anders geworden. Kan zo bij de Young Ones, zeker qua volume. 8)
If nothing goes right, go left; If nothing's left, go right

Hoodman


jpio

Pioneer 20 serie, Onkyo-D 7955, Pioneer cdspeler, Nakamichi deck, Philips TvW 104 cdspeler, Planars 1.5 QR, 2x Rel T2, Q acoustics 3020i

Wirvana

Citaat van: minplus op 17 november 2019, 21:38:39Zeker doen.
M'n jongste kleindochter heeft twaron hair. Het staat stijl overeind. Binnen een dag al een punker en het is de afgelopen weken niet anders geworden. Kan zo bij de Young Ones, zeker qua volume. 8)

Ik lees hier een goudmijntje! 😇😂😂😂

Wirvana

Citaat van: jpio op 18 november 2019, 10:37:27Pics or it didn't happen ;D
[/quot
Citaat van: jpio op 18 november 2019, 10:37:27Pics or it didn't happen ;D

Uit het verleden weet ik helaas hoe lastig dit was om op dit forum foto's te plaatsen...ik zal er mij binnenkort in verdiepen

Wirvana

Op aanraden van Leo heb ik twaron hair gehaald bij speakerland en was boven begonnen met de Sony's ss b5 bass reflex kasten boven op de slaapkamer. met een beetje puzzelen met de hoeveelheid ben ik echt blij verrast door het resultaat!!! Ik heb de middentoner volledig hiermee opgevuld en bij de woofer een dotje bij de rest. Ineens heb ik geen doffe kast met bas problemen maar een heel mooi neutraal klinkende kast! Beneden heb ik ook de middentoners volledig met twaron hair opgevuld en voor de rest hier en daar wat. Al met al een mooi product wat zeker een toevoeging is op de rest en het meest heeft gedaan bij mijn bas reflex kasten. Maar ik heb ondervonden dat wolmatten toch ook echt hun kwaliteit hebben in het geluidsbeeld.

Wirvana

Dus twaron hair is in mijn ervaring geen wondermiddel wat alle kwaaltjes lapt...maar een mooie toevoeging

minplus



Je kunt proberen het glad te strijken maar dat heeft geen enkel effect.
Als ze van een tepel gehaald wordt na het drinken zet ze een sirene aan die letterlijk je trommelvliezen laat resoneren op 2 meter afstand. ;D
If nothing goes right, go left; If nothing's left, go right

jpio

Pioneer 20 serie, Onkyo-D 7955, Pioneer cdspeler, Nakamichi deck, Philips TvW 104 cdspeler, Planars 1.5 QR, 2x Rel T2, Q acoustics 3020i