• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.
 

geen geluid

Gestart door Rahles, 10 april 2020, 05:42:39

Vorige topic - Volgende topic

Rahles

Ik heb een bluetooth koptelefoon gekocht en deze verbonden met mijn (Samsung)tv, maar er komt geen geluid uit. Mijn tv is met HDMI verbonden aan een Ziggo mediabox xl en deze is verbonden aan mijn Denon versterker.Die werkt prima. Het geluid uit mijn tv speaker werkt ook niet. Wat doe ik verkeerd?

Heintje

Haal de koptelefoon uit de TV en ga in de menu's kijken wat er is uitgezet qua geluid of protocollen.
Noteer elke setting die je verandert zodat je altijd terug kunt.
Pas als je TV geluid gaat geven over de luidsprekers ga je de koptelefoon uittesten.

Je vermeld trouwens niet hoe je de koptelefoon met de TV hebt verbonden: met een 3,5 mm stekkertje naar de Bluetooth zender die bij de Bluetooth koptelefoon hoort, of via Bluetooth de koptelefoon rechtstreeks op de TV aangemeld?

Rahles

14 april 2020, 01:05:42 #2 Laatste wijziging: 14 april 2020, 01:08:38 door Rahles
Hij is met bluetooth verbonden aan mijn tv. Ik ga zoals je tipte gewoon weer vanaf het begin kijken waar het fout gaat.

Vroeger met de horizon-box was het nooit een probleem. Toen kon je in het menu van de tv nog kiezen welke speakers aan moesten.

Bedankt voor je reactie!