• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.
 

AFNDC meeting Deux !!

Gestart door Rood, 14 december 2019, 23:20:17

Vorige topic - Volgende topic

Not Tubeless

16 december 2019, 14:49:13 #30 Laatste wijziging: 16 december 2019, 20:19:15 door Not Tubeless
Citaat van: jpio op 15 december 2019, 19:09:4190+ db's  pffff ;D
We hebben 94db aangetipt... Volgens een ongecalibreerde iPhone app, maar toch...

Rood

En er vervormde niks van Toxicity .

minplus

Citaat van: Rubble op 16 december 2019, 13:32:31
Citaat van: Rood op 16 december 2019, 12:09:51Las op het yabbse forum dat er iemand met hi end pretenties ze bij voorbaat al helemaal niks vond hahaha
Precies, oordelen voordat je ze gehoord hebt. Puber en petjes speakers, dat ken nooit wat weezn. :D

Dat zeg ik al jaren over de spullen van iemand in het hoge noorden. Laat degene die het daar beluisterd heeft en niet extreem goed zo niet het mooiste ooit vond zich melden.

Wat puber en petjes speakers betreft, dat doet me denken aan popconcerten.
Maar goed, ik heb de Vega's nog nooit gehoord en kan alleen maar zeggen dat ik ze mooi vind om te zien, hoewel goudgeel voor mij zeker ook had gemogen.
If nothing goes right, go left; If nothing's left, go right

Heintje

Citaat van: minplus op 16 december 2019, 17:48:53
Citaat van: Rubble op 16 december 2019, 13:32:31
Citaat van: Rood op 16 december 2019, 12:09:51Las op het yabbse forum dat er iemand met hi end pretenties ze bij voorbaat al helemaal niks vond hahaha
Precies, oordelen voordat je ze gehoord hebt. Puber en petjes speakers, dat ken nooit wat weezn. :D

Dat zeg ik al jaren over de spullen van iemand in het hoge noorden. Laat degene die het daar beluisterd heeft en niet extreem goed zo niet het mooiste ooit vond zich melden.
...

Was dat niet iemand met autoluidsprekers, weinig taalkennis en hele lange tenen?  :o
Of ga ik te ver terug in de tijd?  ;D

jpio

uhmm dan steek ik mn vinger maar eens op?
Ongetwijfeld goed maar niet echt mijn smaak, mag dat ook?
Daarmee wil ik overigens geen afbreuk doen aan wat of wie dan ook.
Pioneer 20 serie, Onkyo-D 7955, Pioneer cdspeler, Nakamichi deck, Philips TvW 104 cdspeler, Planars 1.5 QR, 2x Rel T2, Q acoustics 3020i

minplus

Citaat van: jpio op 16 december 2019, 18:19:11uhmm dan steek ik mn vinger maar eens op?
Ongetwijfeld goed maar niet echt mijn smaak, mag dat ook?
Daarmee wil ik overigens geen afbreuk doen aan wat of wie dan ook.

Niet echt je smaak is iets vanzelfsprekends. Maar je weet dus waar het over gaat.
If nothing goes right, go left; If nothing's left, go right

minplus

Citaat van: Heintje op 16 december 2019, 18:18:15
Citaat van: minplus op 16 december 2019, 17:48:53
Citaat van: Rubble op 16 december 2019, 13:32:31
Citaat van: Rood op 16 december 2019, 12:09:51Las op het yabbse forum dat er iemand met hi end pretenties ze bij voorbaat al helemaal niks vond hahaha
Precies, oordelen voordat je ze gehoord hebt. Puber en petjes speakers, dat ken nooit wat weezn. :D

Dat zeg ik al jaren over de spullen van iemand in het hoge noorden. Laat degene die het daar beluisterd heeft en niet extreem goed zo niet het mooiste ooit vond zich melden.
...

Was dat niet iemand met autoluidsprekers, weinig taalkennis en hele lange tenen?  :o
Of ga ik te ver terug in de tijd?  ;D

Je zou ze in een auto kunnen inbouwen, maar dan kun je beter niet meer op 2-baans wegen gaan rijden en op 4-baans wegen krijg je ruzie met scheurkonijnen die er langs zouden willen.
Degene over wie ik het had heeft verder een prima taalkennis en normale teenlengte.
If nothing goes right, go left; If nothing's left, go right

jpio

Citaat van: minplus op 16 december 2019, 19:10:13
Citaat van: jpio op 16 december 2019, 18:19:11uhmm dan steek ik mn vinger maar eens op?
Ongetwijfeld goed maar niet echt mijn smaak, mag dat ook?
Daarmee wil ik overigens geen afbreuk doen aan wat of wie dan ook.

Niet echt je smaak is iets vanzelfsprekends. Maar je weet dus waar het over gaat.

Heb een vaag vermoeden van wel maarja als vellenbeluisteraar weet je het niet he ;)
Pioneer 20 serie, Onkyo-D 7955, Pioneer cdspeler, Nakamichi deck, Philips TvW 104 cdspeler, Planars 1.5 QR, 2x Rel T2, Q acoustics 3020i

minplus

Vellen beluisteren is een aparte afwijking, maar wel een lekkere. ;D  ;)
If nothing goes right, go left; If nothing's left, go right

jpio

Dankje doch maakt eea er niet eenvoudiger op zullen we maar zeggen.
Pioneer 20 serie, Onkyo-D 7955, Pioneer cdspeler, Nakamichi deck, Philips TvW 104 cdspeler, Planars 1.5 QR, 2x Rel T2, Q acoustics 3020i

Heintje

Citaat van: minplus op 16 december 2019, 19:17:50
Citaat van: Heintje op 16 december 2019, 18:18:15
Citaat van: minplus op 16 december 2019, 17:48:53
Citaat van: Rubble op 16 december 2019, 13:32:31
Citaat van: Rood op 16 december 2019, 12:09:51Las op het yabbse forum dat er iemand met hi end pretenties ze bij voorbaat al helemaal niks vond hahaha
Precies, oordelen voordat je ze gehoord hebt. Puber en petjes speakers, dat ken nooit wat weezn. :D

Dan zit ik gewoon echt fout met mijn vermoeden. No offence meant!

Dat zeg ik al jaren over de spullen van iemand in het hoge noorden. Laat degene die het daar beluisterd heeft en niet extreem goed zo niet het mooiste ooit vond zich melden.
...

Was dat niet iemand met autoluidsprekers, weinig taalkennis en hele lange tenen?  :o
Of ga ik te ver terug in de tijd?  ;D

Je zou ze in een auto kunnen inbouwen, maar dan kun je beter niet meer op 2-baans wegen gaan rijden en op 4-baans wegen krijg je ruzie met scheurkonijnen die er langs zouden willen.
Degene over wie ik het had heeft verder een prima taalkennis en normale teenlengte.

Dan zit ik gewoon echt fout met mijn vermoeden. No offence meant!  ;D

Rood


Rubble

Citaat van: Rood op 31 juli 2023, 23:48:18Tijd voor nummer drie ?
Volgens mij wordt het nummer 4.

Inderdaad weer eens tijd voor een middagje kwinkslagen en vrolijke kout. En oh ja, ook muziek natuurlijk.  ;D
"We sleep in separate rooms, we have dinner apart, we take separate vacations - we're doing everything we can to keep our marriage together."

Rodney Dangerfield

Not Tubeless

Ja joh, nummer drie is al voorbijgegaan ... Was volgens mij ergens vorig jaar bij mij thuis. Of 't jaar daarvoor al... Gaat zo snel allemaal.

Enniewee, de 250Ti's deden hun ding en Suffe had die micro speakertjes bij zich... Die beroemde, Roger LS nogwat...

Ging zo snel dat ik niet 1 foto 'getrokken' heb... Dus geen bewijzen, anders dan dat Rubble met dat super dikke JBL boek kwam aanzetten. Dat koester ik nog! En dat er diverse zwarte schijven van eigenaar gewisseld zijn.

Not Tubeless

Maar ik heb nu Sunbelt op 12" dus Rood, 'dat wordt knallen'!!! 8)