• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.
 

Opa S. mijmert er op los

Gestart door Sytse Fliege, 20 april 2020, 09:49:42

Vorige topic - Volgende topic

Heintje

Om in stijl te blijven: hokkeperrie of heringterrie?  :police:

Nicolas

Gelieve anderhalve meter afstand te houden tussen uw en mijn bericht.

Regenpak

It's been Monday all week long!

Nicolas

Onze opblaasdolfijn is lek. Is het nu een platvis?
Gelieve anderhalve meter afstand te houden tussen uw en mijn bericht.

Regenpak

Nee, een dolfijn is geen vis maar een zoogdier. Een lekkende dolfijn is een dolnietfijn.

Tjerk
It's been Monday all week long!

Nicolas

Gelieve anderhalve meter afstand te houden tussen uw en mijn bericht.

Benco

het was toch maar een opgeblazen verhaal...


Als de kat een koe was kon ik ze melken voor de kachel

B. Gehakt

Uw vreugde spat van het scherm af Opa S, op de openingspagina van onze website: kikihier.
Dank dat wij dit moment van u op deze wijze mogen delen!

PS: de uitwerpselen ruimen we later nog wel een keer op.

Deskundige

minplus

Mooi, die kleurenfoto van opa S. 8)
If nothing goes right, go left; If nothing's left, go right

Heintje

... en een lief pherapietaardje ...

Nicolas

Rethapie, gezien de kleine lettertjes van BG...
Gelieve anderhalve meter afstand te houden tussen uw en mijn bericht.

B. Gehakt

Geloof voor beginners: Met Kerstmis vieren wij de kerstening van Jezus.

Deskundige

minplus

25 mei 2022, 19:43:34 #522 Laatste wijziging: 26 mei 2022, 17:44:32 door minplus
Vandaar dat diep-gelovigen voor een naamsverandering naar Kerstraak pleiten.
If nothing goes right, go left; If nothing's left, go right

Sytse Fliege

Citaat van: B. Gehakt op 23 mei 2022, 20:16:52Uw vreugde spat van het scherm af Opa S, op de openingspagina van onze website: kikihier.
Dank dat wij dit moment van u op deze wijze mogen delen!

PS: de uitwerpselen ruimen we later nog wel een keer op.



Ja, ik moet zeggen dat ik voor dit fenomeen een uitzondering maak. Normaliter ben ik niet zo van de verkleedpartijen en verder kunnen die geestelijk gekreukelden me eigenlijk ook geen ene f*ck schelen, maar ik vind het ZÓ leuk om af en toe eens voor paard te staan! En tsja, dan neem je de rest van het geneuzel er maar bij.

Toch leuk dat u dat in mijn blik kon ontwaren en ook mijn grote dankbaarheid voor het willen opruimen van mijn uitwerpselen!

Wat ik wel weer minder leuk vond is dat ik - uiteraard - op stal werd gezet na afloop, maar dat daarna niemand (en ook geen anderen) er meer aan dacht om me even weg te laten glippen. Ik snap wel dat je voor de goede vorm en voor de getherapieëerden gewoon even moet meespelen, maar dat je daarna gewoon vergeten wordt, dat is minder. Gelukkig was ik niet alleen, maar omringd door een hele kudde therapiepaarden en bovendien kon ik naar hartelust schijten, dus uiteindelijk - toen ik 's ochtends bevrijd werd - had ik toch wel een leuke nacht gehad.

Hoe dan ook, ik heb veel plezier gehad en zou het een ieder willen aanraden (niet als therapienemer overigens, want je moet wel tamelijk kinds zijn om door de keutels het bos te kunnen zien!).

Ach, kikker toch op!

Nicolas

Ik heb al jaren geleden bedankt voor die job. Bij mij was het geen therapaard; ik was verkleed als therapoojtische stressbal. Maar voor het loontje dat ze mij maar betaalden, had ik het gevoel dat ik uitgeknepen werd.
Gelieve anderhalve meter afstand te houden tussen uw en mijn bericht.