Opa S. mijmert er op los

Gestart door Sytze Fliege, 20 april 2020, 09:49:42

Vorige topic - Volgende topic

Nicolas

Zo confrater Fliege...  :( 

Ik ben opgelucht voor je dat je jezelf op een moment in je leven bevindt waar je je voldaan en minder-onmisbaar voelt. Vertrekken is ook altijd achterlaten, en als dat achterlaten overzichtelijk is dan scheelt dat al heel wat. En wat dat vertrekken betreft, er is nog nooit iemand teruggekomen om te klagen dus dat zal ook wel goed komen.

Flieg hier eerst nog maar wat lekker rond, en daarna een mooie vlucht naar huis gewenst!

Wat Henk betreft: ik keek hier net uit het raam naar het zwembad en ik zag zowaar een vogel over het water lopen. Als dat geen teken is! (dat er een dekzeil op ligt) In ieder geval, vertel aub Henk in mijn naam dat het allemaal met de beste bedoelingen was. En als hij vraagt waar ik het precies over heb, zeg je maar "ja".

O, en als reïncarnatie bestaat...gijlnans?
Gelieve anderhalve meter afstand te houden tussen uw en mijn bericht.

Wim72

morph

Onze pech, dat je ons hierdoor zult gaan verlaten.
Je bent toch echt een van de audiotechniekkennisbakens van het forum, met waardering voor mooie muziek.
En niet los daarvan waardeer ik je zelfspot waarmee je hier plezier weet te brengen.
Hopelijk ben ik ook zo moedig als het einde zich aankondigt.

Mocht je inderdaad een goed woordje willen doen bij De Grote Onthaler dan zul je waarschijnlijk eerst diens gehoorapparaatjes moeten repareren. Want het blijkt ook hierdoor weer dat ze niet meer lekker functioneren na al die eeuwen.

gslikker

RenéN

Jeemig Jeroen, wat een bericht! Maar ook weer met humor en relativering gebracht. Mooi dat je dat op dié manier kunt doen. Ik hoop ook mijn afscheid óók op zo'n manier te kunnen aankondigen.

Jammer ook dat wíj je gaan missen. De humoristische gedachtewisselingen met onze BB brachten mij vaak weer grote lachrimpels...

En komt het ook híerdoor dat jouw relatie met moeder de hex weer genormaliseerd is tot moeder de ex? Goed dat je dat gedaan hebt! Ik hoop dat je tóch nog een hoop mooie momenten hebt voordat je weggaat...

minplus

Zwaar kloten, Jeroen.
We gaan je gigantisch missen, niet alleen op het forum.
Groetjes van Fineke en heel veel sterkte met die klotenziekte.
If nothing goes right, go left. If nothing's left, go right

Duclaasie

Dat is zogezegd behoorlijk vervelend nieuws om er maar eens een understatement tegenaan te gooien. Ik ben er echt even stil van...

Is er niet een arts net zo handig met kanker, als jij met vintage Japanse audio? Dan moet het haast te fixen zijn.... Ik zal dankzij jou nooit meer normaal naar Japanse schroefjes kunnen kijken, waarvoor dank!

Het ga je goed en geniet van de tijd die je nog hebt.

B. Gehakt

Dank je voor dit hartverscheurende bericht Sytze.
We spreken ...
Deskundige

Boer Bruut

Laat het niet je laatste bericht zijn hier .

Op goede momenten, laat je mening horen over alles wat
er speelt en wat je belangstelling heeft.
We hebben het gehad over hoe het niet moet en dat is

" een dag niet geklaagd is een dag niet geleefd."

Sommigen kunnen niet zonder maar bij jou past dat niet. 
Daarvoor heb je een te creatieve geest.
Ik ga je pas echt missen als je verder niets meer laat horen.

Ik zie er naar uit !
Eenig lid en tevens voorzitter van de Nederlandsche Vereeniging der Alpinopetdragers
Anno domini 1836.

luxman

Tjonge wat een bericht zeg  zoiets wil je niet lezen maar in het leven gaat het soms anders dan wij graag zelf zouden willen .   
Heel veel sterkte voor jouw en allen in in je directe omgeving .
NAD D3020. Onkyo. DX. 7555 .Pro-ject. Debut Carbon. Fostex FE206 E Fullrange speaker. Jbl lsr 305. Elipson Planet L speaker . Nikko 7075. Kef Cadenza speaker.
Arylic S10. preamp.   Xiaomi Mi TV Box streamer.

Parker700

Geschreven komt het nog harder aan. 🤐
Hoop je snel te zien.
Muziek, daar kikker je van op!

Heintje

Citaat van: Boer Bruut op 10 juni 2025, 23:39:09Laat het niet je laatste bericht zijn hier.

...

Ik zie er naar uit !

x 2.

B. Gehakt

'Je bent te goed voor deze wereld', zei ik je ooit, maar jij neemt dat nu wel erg letterlijk.

Weet je, ja je weet 't, ik wil je nog lang niet kwijt, maar laat je door mij niet weerhouden.

Als het tijd is is het tijd

Maar ...

Kut!
Deskundige

Geen hond

Ik lees dit nu pas,
 sorry Jeroen .
Heel veel sterkte met de voorbereiding .
Je bent altijd een goed mens geweest .
Walter
Diverse sets deels  volgens ThvW + Berret +HVDHeiden

BunnY

Oh nee. Ik weet oprecht niet wat ik hierop moet zeggen. Pffff
We'll see about that !!