Set van Arjan

Gestart door ArjanR1, 31 oktober 2019, 19:02:32

Vorige topic - Volgende topic

ArjanR1

Nee, ik heb alleen mijn oren.
Focal - Auralic - Ayon

chansig

Jammer. Zoals Carry altijd al zei: Op goed geluk... ;D

Gr. Hans
Dutch & Dutch 8M, Paradigm Pw Link, 2 BK XLS 200 subwoofers

ArjanR1

De panelen zijn een beetje verkleurd door de zon... vind ik niet mooi, dus daar moet ik maar wat beters voor zoeken in de toekomst.

Nu een fleece deken om de tv gehangen.

Focal - Auralic - Ayon

minplus

En, verschil tussen met en zonder qua klank?
If nothing goes right, go left; If nothing's left, go right

ArjanR1

Marginaal, het is dus minder storend dan je misschien zal verwachten.
Focal - Auralic - Ayon

Mmuetst

Citaat van: ArjanR1 op 29 juli 2020, 18:53:48Marginaal, het is dus minder storend dan je misschien zal verwachten.
Ja hé, het scheelt een hoop als je al die pulp niet kunt zien op de televisie. Allemaal mensen die niks kunnen: geen vrouw vinden of man, boerin. Niet kunnen klussen of geen huis kunnen vinden....Maar nu wel een man die kan genieten van zijn nieuwe luidsprekers. Kan geen TV tegen op  ;)

chansig

Citaat van: ArjanR1 op 29 juli 2020, 18:53:48Marginaal, het is dus minder storend dan je misschien zal verwachten.

Of....fleece doet niet zoveel.

Gr. Hans
Dutch & Dutch 8M, Paradigm Pw Link, 2 BK XLS 200 subwoofers

ArjanR1

Citaat van: Mmuetst op 29 juli 2020, 19:22:40
Ja hé, het scheelt een hoop als je al die pulp niet kunt zien op de televisie. Allemaal mensen die niks kunnen: geen vrouw vinden of man, boerin. Niet kunnen klussen of geen huis kunnen vinden....Maar nu wel een man die kan genieten van zijn nieuwe luidsprekers. Kan geen TV tegen op  ;)

:P

Ik kijk heel weinig tv, als die aan staat is het Netflix.

Citaat van: chansig op 29 juli 2020, 19:26:28

Of....fleece doet niet zoveel.

Gr. Hans

Dat speelt natuurlijk ook mee. Het altijd beter dan die glasplaat natuurlijk.

Maar qua klank heb ik weinig te klagen hoor :D Het meubel er tussenuit was wel een duidelijk positieve verbetering.
Focal - Auralic - Ayon

ArjanR1

Zo, we zijn al ruim een maand verder sinds het laatste bericht.
Alles staat nog op zijn plek :)

Wel heb ik in de tussentijd wat andere versterkers gehoord.

De nieuwe Yamaha AS3200, wat een fraai ding! Ik kreeg de kans om die te beluisteren, zonder dat ik er interesse in had. Maar even testen is altijd leuk. Direct viel op dat het laag strakker is dan dat van de buis, en dat het mid en hoog weer minder is. Het eerste is echt een feit, dat laatste smaak. Maar Yamaha heeft wel weer een mooie geïntegreerde neergezet.

Tijdens de bizar warme dagen heb ik een kleine buizenversterker geleend, dit omdat de Ayon mijn warme woonkamer tot een sauna maakte. Maar dit klonk totaal niet, dan maar geen muziek...

Ook heb ik nog een keer de Purifi versterker van een audio-kennis geprobeerd. De zelfde die ik ook op de Dynaudio´s had geprobeerd. Het laag was echt bizar strak, daar is klasse D heel erg goed in. Maar het midhoog en hoog was echt niet goed. In vergelijking met de Ayon klonk het zelfs dof.

Gelukkig is het weer nu weer perfect om te luisteren, en dat ga ik na deze nachtdienst ook lekker doen :D
Focal - Auralic - Ayon