Het “wat zou er aan de hand kunnen zijn” verhaal

Gestart door berret, 23 juni 2020, 09:19:40

Vorige topic - Volgende topic

RenéN

Citaat van: chansig op  4 juli 2020, 12:04:28Inmiddels staat de beste die ik ooit heb gehoord boven bij mij op de zolderkamer...:)

Maar zeer lange tijd is dat die van Jerry geweest. Kan me mijn eerste ervaring met de set van KT nog wel goed herinneren. Klonk voor mij heel bijzonder, maar de situatie daar was ook bijzonder en ik ben van mening dat ik daar zeker gevoelig voor ben ....dus ook van invloed op wat ik waarneem.

Bij Buell ben ik al een tijdje niet meer geweest, die heeft ook een fijne weergave. Hoorde niet iets afwijkends of bijzonders. In mijn eigen set meen ik het lange tijd ervaren te hebben, maar qua weergave en ervaring haalt deze het dan weer niet bij de weergave van nu.

Citaat van: RenéN op  3 juli 2020, 22:50:21Sorry Berret, helemaal off topic, maar dit intrigeert mij dan wel weer... Ik ga er verder op zoeken, nog één vraagje dan: die plaat moet echt zorgen dat je linker oor de rechter speaker niet hoort en omgekeerd? Of mag die plaat ook een metertje van je af staan?

Nee...geen meter van je af. Het is bijzonder ongemakkelijk luisteren. Maar zeker de moeite waard om te proberen. Ik weet niet waar je woont, maar ik heb de 2 panelen nog staan.

Gr. Hans
Apeldoorn.....

chansig

Tsja...150 km heen/terug. Ik zou ze lekker zelf gaan maken. Dekbedden werken ook wel.

Gr. Hans
Dutch & Dutch 8M, Paradigm Pw Link, 2 BK XLS 200 subwoofers

Buell

4 juli 2020, 19:08:44 #227 Laatste wijziging: 4 juli 2020, 19:13:10 door Buell
Citaat van: RenéN op  4 juli 2020, 16:25:15
Citaat van: chansig op  4 juli 2020, 12:04:28Inmiddels staat de beste die ik ooit heb gehoord boven bij mij op de zolderkamer...:)

Maar zeer lange tijd is dat die van Jerry geweest. Kan me mijn eerste ervaring met de set van KT nog wel goed herinneren. Klonk voor mij heel bijzonder, maar de situatie daar was ook bijzonder en ik ben van mening dat ik daar zeker gevoelig voor ben ....dus ook van invloed op wat ik waarneem.

Bij Buell ben ik al een tijdje niet meer geweest, die heeft ook een fijne weergave. Hoorde niet iets afwijkends of bijzonders. In mijn eigen set meen ik het lange tijd ervaren te hebben, maar qua weergave en ervaring haalt deze het dan weer niet bij de weergave van nu.

Citaat van: RenéN op  3 juli 2020, 22:50:21Sorry Berret, helemaal off topic, maar dit intrigeert mij dan wel weer... Ik ga er verder op zoeken, nog één vraagje dan: die plaat moet echt zorgen dat je linker oor de rechter speaker niet hoort en omgekeerd? Of mag die plaat ook een metertje van je af staan?

Nee...geen meter van je af. Het is bijzonder ongemakkelijk luisteren. Maar zeker de moeite waard om te proberen. Ik weet niet waar je woont, maar ik heb de 2 panelen nog staan.

Gr. Hans
Apeldoorn.....

Van mijn set van toen is alleen nog een cd-speler over. Verder alles veranderd ( zie mijn onderschrift) en dat heeft de set naar een ander level gebracht, ( welkom om het te komen ervaren) toen der tijd had ik alleen nog maar de "badkamertegeltjes" , meen ik me te herinneren, maar zeker geen lamp en bekabeling naar recept van Theo v Wermeskerken.
Als iedereen de eerste viool wil spelen, krijg je nooit een orkest bij elkaar.

Line Magnetic LM219ia | Audio GD R2R 7 dac| Magna Hifi_Mano Ultra streamer | TvW Erres(Philips) CD104 | PrimaLuna 8 cdspeler | Franco Serblin- Accordo monitoren| Suzy Wong tegels | Audio lamp | stroom alles M-Way

chansig

Altijd leuk..over 2 weken drie weken vakantie. Dus alle tijd.

Sowieso weer leuk om je te zien. Lang geleden.

Gr, Hans
Dutch & Dutch 8M, Paradigm Pw Link, 2 BK XLS 200 subwoofers

Buell

4 juli 2020, 19:44:43 #229 Laatste wijziging: 4 juli 2020, 19:47:40 door Buell
Citaat van: chansig op  4 juli 2020, 19:13:11Altijd leuk..over 2 weken drie weken vakantie. Dus alle tijd.

Sowieso weer leuk om je te zien. Lang geleden.

Gr, Hans
👍 pm
Als iedereen de eerste viool wil spelen, krijg je nooit een orkest bij elkaar.

Line Magnetic LM219ia | Audio GD R2R 7 dac| Magna Hifi_Mano Ultra streamer | TvW Erres(Philips) CD104 | PrimaLuna 8 cdspeler | Franco Serblin- Accordo monitoren| Suzy Wong tegels | Audio lamp | stroom alles M-Way