• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.
 

Elvis Presley LP gezocht toen verkocht aan Lid hier

Gestart door J.E. Sugden, 24 juli 2020, 14:10:33

Vorige topic - Volgende topic

J.E. Sugden

24 juli 2020, 14:10:33 Laatste wijziging: 24 juli 2020, 14:40:56 door J.E. Sugden
Ik zoek de LP die ik destijds aan een lid heb verkocht en heb daar enorme spijt van. Wie weet meldt dit lid zich nog hier. LP kocht mij moeder voor mijn vader die 2 jaar na Elvis in 1979 overleed. Heeft enorm veel waarde voor mij.

LP van Elvis Presley zoek ik dus.

Seperate Ways heet de LP.

Is deze uniek?

Tdo

Er zijn legio van te koop: o.a. voor een kleine â,¬2,- op discogs van een Nederlandse verkoper.
'Jongens waren we - maar aardige jongens'

J.E. Sugden

Ok bedankt maar zoek de lp die ik destijds hier heb verkocht. Dus exact die, word dus erg moeilijk.

Rogers Hifi

Citaat van: J.E. Sugden op  6 augustus 2020, 21:55:58Ok bedankt maar zoek de lp die ik destijds hier heb verkocht. Dus exact die, word dus erg moeilijk.

Hier staan alle versies die ook nog eens allemaal te koop staan..

https://www.discogs.com/Elvis-Presley-Seperate-Ways-The-Alternate-Album/release/9586281

Heintje

Kan je niet in je PM-berichten kijken aan wie je de LP toen hebt verkocht?

i2Paq

Citaat van: Rogers Hifi op  7 augustus 2020, 16:26:37
Citaat van: J.E. Sugden op  6 augustus 2020, 21:55:58Ok bedankt maar zoek de lp die ik destijds hier heb verkocht. Dus exact die, word dus erg moeilijk.

Hier staan alle versies die ook nog eens allemaal te koop staan..

https://www.discogs.com/Elvis-Presley-Seperate-Ways-The-Alternate-Album/release/9586281


Hij zoekt niet dezelfde versie hij zoekt de LP die hij toen verkocht heeft aan een lid.

Die LP, emotionele waarde etc.

@J.E. Sugden, succes!

Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

Rogers Hifi

Dat is duidelijk. Ik ga er dan van uit dat die bewuste lp geen handgeschreven tekst van Elvis of zijn vader zelf bevat. Anders zou dit toch een goed alternatief zijn.. Het is zeker geen zeldzaam exemplaar, dus zou de zoektocht snel kunnen gaan. Op marktplaats staat er nu een te koop voor 7,50 euro.

i2Paq

Citaat van: Rogers Hifi op  8 augustus 2020, 08:38:58Dat is duidelijk. Ik ga er dan van uit dat die bewuste lp geen handgeschreven tekst van Elvis of zijn vader zelf bevat. Anders zou dit toch een goed alternatief zijn.. Het is zeker geen zeldzaam exemplaar, dus zou de zoektocht snel kunnen gaan. Op marktplaats staat er nu een te koop voor 7,50 euro.

Snap je het nu werkelijk niet?

Hij zoek geen (andere/nieuwe/uitgave) van deze LP, hij zoekt die bewuste LP die van zijn vader is geweest en die hij ooit verkocht heeft.
Die heeft zijn vader in zijn handen gehad, daar heeft zijn vader naar geluisterd. Een andere "kopie" heeft al die emotionele bindingen niet.
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

Rogers Hifi

Tuurlijk snap ik dat!

Aangezien het forumlid zich niet doet melden die hem destijds heeft overgenomen, zou dit een pleister op de wond kunnen zijn.

chansig

Misschien wordt de emotionele ook weer minder net zoals die meer is geworden.

Maar zou mooi zijn als de koper zich dit nog kan herinneren en ook hier nog post.

Gr. Hans
Dutch & Dutch 8M, Paradigm Pw Link, 2 BK XLS 200 subwoofers