• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.

soundbar fidelio B5

Gestart door polvandenbossche, 6 november 2020, 09:26:56

Vorige topic - Volgende topic

polvandenbossche

Beste Audiofreaks leden,

Ik ben naar hier gekomen omdat ik een vraag heb in verband met mijn tv audio setup.

Momenteel verbind ik mijn TV via een AUX hoofdtelefoon uitgang met een jbl Charge 3. Deze verbind ik dan nogmaals via de JBL connect functie met mijn 2e JBL charge 3.

Deze boxen had ik al en gebruik is ook om elders muziek mee te luisteren, het is dus 's avonds even de 2 boxen terugzoeken en aan de TV koppelen.

Deze setup is naar mijn eigen mening wel goed maar zou liever een op zoek gaan naar een dedicated systeem voor mijn tv.

Ik vond een philips fidelio B5 op 2e hands voor net geen â,¬200: https://www.philips.be/c-p/B5_12/fidelio-soundbar-soundbar-luidspreker

Deze had in 2015 een nieuwprijs van â,¬700. Zou is een groot verschil geven t.o.v. van mijn huidige setup of kan ik met dit geld beter een recentere nieuwe soundbar kopen?

Alvast bedankt voor jullie meningen,

Groeten,
Pol.

minplus

Ik ken jouw opstelling niet, maar voor een echt goed geluid kun je het doen zoals hier, nl. de TV op een versterker met daaraan goede speakers aansluiten. Kan geen soundbar tegenop.
If nothing goes right, go left; If nothing's left, go right

WanFie

Citaat van: minplus op  6 november 2020, 15:25:26Ik ken jouw opstelling niet, maar voor een echt goed geluid kun je het doen zoals hier, nl. de TV op een versterker met daaraan goede speakers aansluiten. Kan geen soundbar tegenop.
Klopt. Hier 2 oude DM2a's op een Primare A10. Voldoet al jaren uitstekend,
Maar ja... luidsprekers in de huiskamer is tegenwoordig "not done".
:) Aandacht maakt alles mooier  :)

minplus

Tsja, hersenafwijkingensmaak valt weinig tegen te beginnen, zoals je o.a. in de VS kunt zien. :P  ;D

If nothing goes right, go left; If nothing's left, go right