• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.
 

Zijn de nieuwe Thorens platenspelers goed (genoeg)?

Gestart door JanT, 11 december 2020, 21:18:06

Vorige topic - Volgende topic

musicfreak

Leuk om hier weer eens rond te kijken op Audiofreaks, tijd geleden voor mij.

Citaat van: Rubble op 31 december 2020, 17:55:56En dit is mijn derde tafel, nieuw 166 euro (!) en een prima tafeltje. Epsilon DJT-1300.  Klankmatig moeilijk te onderscheiden (met hetzelfde eleemnt) van een SL1200 van 1500 euro. :D

Dit is inderdaad een interessant ding. Heb jij 'm bij Thomann gekocht of weet je een andere plek waar hij nu nog te koop is? Heb laatst zitten zoeken maar hij lijkt overal uitverkocht. Ook onder de andere merknamen waaronder deze draaitafel is uitgekomen (Voxoa T80 en DJ Tech SL1300MK6, misschien zijn er nog meer) is hij niet meer te koop zo lijkt het.

Rubble

Ik was net op tijd geloof ik. Meer mensen hadden in de gaten dat dit een echte geheimtip was bijkbaar.

Ik had hem via Amazon.nl

Ik kan zo gauw ook geen verkoper meer vinden.
"We sleep in separate rooms, we have dinner apart, we take separate vacations - we're doing everything we can to keep our marriage together."

Rodney Dangerfield

morph


Bloom


morph

Grappige site, maar zou daar toch niet instinken...

http://www.praxis-dr-mark.de/nagaoka-mp-500-nagaoka-rik-stoet-audio.html

Phishing waarbij je zelf de hengel uitgooit?

mr_petit

Ja die site is duidelijk een instinker, een nepinternetwinkel.
Uiteindelijk is het heel simpel: als er geen adres en telefoonnummer op een winkelsite vermeldt staat (bij de contactinfo (alleen zo'n elektronisch formulier) of voorwaarden of "impressum": nooit kopen!
Garrard 401 - Ortofon AS-212

musicfreak

Ik zie nu pas jullie reacties, dank. Zal er eens over nadenken of ik hem bij Green vinyl wil kopen, hoopte stiekem dat hij nog ergens voor 170 euro te krijgen was. Die praxis-dr-mark site is inderdaad een nep winkel helaas.

Heintje

Citaat van: musicfreak op  4 februari 2021, 17:48:48... Die praxis-dr-mark site is inderdaad een nep winkel helaas.
Schandálig dat dit soort klootzakken dit gewoon in alle openbaarheid mogen blijven doen.
Ik zou er graag een keertje overheen rijden. En terug. En weer heen.

Niemand

Citaat van: Heintje op  4 februari 2021, 19:27:07
Citaat van: musicfreak op  4 februari 2021, 17:48:48... Die praxis-dr-mark site is inderdaad een nep winkel helaas.
Schandálig dat dit soort klootzakken dit gewoon in alle openbaarheid mogen blijven doen.
Ik zou er graag een keertje overheen rijden. En terug. En weer heen.
Wel nog een keer terug anders ga je verkeerd.
Diverse sets deels  volgens ThvW + Berret +HVDHeiden