• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.
 

Laatje cd speler laten repareren?

Gestart door EvW, 7 februari 2021, 09:19:54

Vorige topic - Volgende topic

EvW

Hallo forum,

Ik heb al jaren veel plezier van mijn Vincent CD-S5, maar het laatje heeft kuren. Zowel openen als sluiten wil niet meer volledig, behalve met een beetje hulp. Nu wil ik hem graag repareren, want hij speelt verder perfect. Het blijkt alleen lastig om iemand te vinden die hem kan repareren. Ik woon on Amsterdam, heeft iemand een goede suggestie voor een reparateur? alvast bedankt.

groet,

Eelco

AntiAudioKwakzalverij

Forumlid @regenpak woont bij jou om de hoek als ik me niet vergis. Hij repareert defecte apparatuur.
Waarschijnlijk moet het snaartje vervangen worden van het laadje.

Regenpak

Normaliter doe ik geen CD-spelers maar als het alleen laadtje is (snaartje) wil ik wel effe in mijn bakje met rubbere snaardjes graaien. Zit vast wel eentje in die past.

Tjerk
It's been Monday all week long!

EvW

Hallo Tjerk, heel fijn als ze zou kunnen helpen. Ik woon zelf in Amsterdam oud-west, dus is het handig als ik hem een keer langs kom brengen? groet Eelco



Citaat van: Regenpak op  7 februari 2021, 10:42:58Normaliter doe ik geen CD-spelers maar als het alleen laadtje is (snaartje) wil ik wel effe in mijn bakje met rubbere snaardjes graaien. Zit vast wel eentje in die past.

Tjerk

Hoodman

Citaat van: Regenpak op  7 februari 2021, 10:42:58Normaliter doe ik geen CD-spelers maar als het alleen laadtje is (snaartje) wil ik wel effe in mijn bakje met rubbere snaardjes graaien. Zit vast wel eentje in die past.

Tjerk
regelmatig drie snaartjes. 2 kleinere en grotere.

Regenpak

7 februari 2021, 21:32:14 #5 Laatste wijziging: 7 februari 2021, 21:35:26 door Regenpak
@EvW: effe verder met PM. Zal intussen kijken of ik doc kan vinden van die Vincent.

Edit: Kudt. Geen manuals online te vinden.

Tjerk
It's been Monday all week long!