• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.
 

De winter2021 is begonnen. Hoe koud is het nu bij jullie in de achtertuin

Gestart door Jack_D, 7 februari 2021, 16:51:26

Vorige topic - Volgende topic

Jack_D

De winter2021 is begonnen, sneeuwval en lage temperaturen.
Hoe koud is het bij jullie buiten?, in de tuin of op balkon.

Met de wind erbij voelt het nu behoorlijk guur aan buiten. Dat maakt lockdown van vanavond er dan wel weer wat makkelijker op, elk nadeel heeft zijn voordeel ;D



I like music........

Impuls

Het is hier in landsmeer , _5.   en een halve meter sneeuw in de tuin. Vrouw heeft een pad gemaakt, door de sneeuw weg te scheppen. Ik liep er gewoon door heen..

Raymond1


Nicolas

Ergens tussen "waar ligt er sneeuw" en "hoe warm is het bij jullie" is dit onderwerp misschien al onder een fijn sneeuwlaagje of laagje ijs bedekt.
Gelieve anderhalve meter afstand te houden tussen uw en mijn bericht.

Boer Bruut

De winter van 2021 is begonnen.
Hoe koud is het nu bij jullie op het toilet?
Dirigent van   ''Lofzang aan  Henk''
Wij zijn een  naturistenkoor en zingen liederen van Johanna de Dame
zoals de Schepper ons geschapen heeft.

Celica TA40

Ik heb werkelijk geen idee hoe koud het op het voor- of achterbalkon is. Ik heb er geen thermometers hangen en het is me te koud om op een balkon met een thermometer te gaan staan meten. Ik ben misschien gek, maar niet zó gek. Als je het alsnog wilt weten: kom zelf maar meten :P .
Bovendien, het interesseert me geen moer hoe koud het op mijn balkons is ;D .
Akai: GX-635D, GX-620, GX-630DB, GX-210D/Yamaha A-S301, CDX-993/Rotel T11/Technics SL-P555, RS-T80R/Pioneer PL-12D, PD-S06/Denon DA-500/Sony PS-434, HA-50/NAD PP-2/Sennheiser HD545 Reference/Impulse 34/Bekabeling: AudioBS en Ixos

AntiAudioKwakzalverij

Citaat van: Boer Bruut op  7 februari 2021, 20:12:31De winter van 2021 is begonnen.
Hoe koud is het nu bij jullie op het toilet?

Je moet dat hartje in de winter ook dicht maken boer bruut.

AntiAudioKwakzalverij

Toch al koud genoeg dat ik er vandaag achter kwam dat de buitenkraan is onze serre bevroren was...gelukkig geen schade en gelijk ontdooid en leeg gemaakt en de binnenkraan afgesloten en afgetapt....we zijn deze temperaturen niet meer gewend in de winter..onze narcissen waren al weer uitgekomen door het warme winter weer en nu ook gelijk kapot gevroren (wel jammer want het staat altijd wel vrolijk om ons huis heen).

Heintje

Koud genoeg om mij blij te laten zijn dat ik binnen zit met een werkende CV!

AntiAudioKwakzalverij

Citaat van: Heintje op  8 februari 2021, 22:24:58Koud genoeg om mij blij te laten zijn dat ik binnen zit met een werkende CV!
Ja, moet er nu niet aan denken dat je kachel het niet doet. Mijn mancave heeft een aparte CV, gelukkig vorig jaar vervangen, die oude was zo lek als een mandje...deze CV moet er ook voor zorgen dat mijn zwembad op 5 graden blijft.

Raymond1

M'n baardaagaampje Terri heeft over temperatuur niks te klagen, ook niet met deze kou buiten.



Dit is wel de hotspot, elders is het niet zo heet.