• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.
 

Raadsel

Gestart door Sytse Fliege, 6 maart 2021, 19:15:52

Vorige topic - Volgende topic

Sytse Fliege

Iemand enig idee waar deze print vandaan komt, wie hem ontworpen heeft of andere info?

(klik voor groter)



Ach, kikker toch op!

Jan66

Ik zie de initialen JdG en FJP.
90, misschien 1990?
P01, project 01?
Tijdschrift Audio & Techniek?

Sytse Fliege

Precies, wellicht dat iemand het hier specifiek herkent, het lijkt me een duidelijke handtekening.

P01 kan ook Print 01 zijn.

Ach, kikker toch op!

AntiAudioKwakzalverij

Wat kan ik winnen als ik het goed heb ;)

Benco

is gewoonweg de ietwat oudere Iggy Pop , die ziet er tegenwoordig ook iets onduidelijker uit :p
 


Als de kat een koe was kon ik ze melken voor de kachel

AntiAudioKwakzalverij

Misschien had er ook SLA op kunnen staan, maar misschien had je die naam na ‘90 verzonnen.

Regenpak

Volgens mij weet ik waar deze print uitkomt maar daar schiet je niks mee op. Alleen, smurrie op een silpad... WTF...

Tjerk
It's been Monday all week long!

Sytse Fliege

Nou, ik zou 't toch wel willen weten :)

De smurrie op de silpads, ik heb ergens gelezen dat dat usance is, bij bepaalde lieden. Ik heb 't ook al vaker gezien.

Ach, kikker toch op!

Regenpak

Lieden die zichzelf graag extra werk geven. En mij want ik moet de boel weer schoonboenen als die tor eruit is gefikt omdat de smurrie hard is geworden. Ben dat gelukkig nog nooit tegengekomen...

Tjerk
It's been Monday all week long!

Sytse Fliege

Citaat van: Regenpak op  6 maart 2021, 22:08:21Volgens mij weet ik waar deze print uitkomt maar daar schiet je niks mee op.

Oh, wacht, je bedoelt dat je weet waar ík 'm uit heb. Ja, dat klopt dan wel.

 ;D

Ach, kikker toch op!