• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.

ali expres apparatuur

Gestart door schuit, 26 maart 2021, 18:00:52

Vorige topic - Volgende topic

Tom!

Zeker. Maar ik kan er genoeg vinden wat ik hier ook kan kopen -voor tig keer dat bedrag. Met name fotografiespullen gaan hier voor de hoofdprijs weg terwijl hetzelfde spul daar een habbekrats kost.
Geluid is een van de meest overschatte eigenschappen van muziek.
--- E. Schönberger

Bloom

Citaat van: Sytse Fliege op  7 mei 2021, 09:09:56Eh, als je destijds goed had gelezen weet je dat ik mezelf aardig beveiligd heb. Desondanks, mét uBlock Origin en mét Privacy Badger en mét DuckDuckGo Privacy Grade óp Firefox (ok, op standaard, gebalanceerd voor bescherming en prestaties) ziet de startpagina van Ali er zó uit;

Die pop-ups verdwijnen als je inlogt, maar ja, dan ben je natuurlijk helemaal de pisang, wat tracking betreft.
Ik koop niks bij Ali, maar als ik ernaar toe surf zonder dat ik ingelogd ben (dat is standaard zo vermits ik geen account heb daar) zie ik dat dus allemaal niet. Ik krijg geen popups. Maar ik heb wel ScriptSafe draaien en sta alleen de domeinen van Ali toe die ervoor zorgen dat de site werkt, meer niet.

Duclaasie

Bloom

IOS? iPhone en iPad dus. Als je kunt kiezen Firefox als browser te gebruiken en je kunt de beveilingsaddons installeren die ik noemde, dan ja. Anders niet.