• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.

Car audio-subforum

Gestart door Tom!, 5 april 2021, 20:59:25

Vorige topic - Volgende topic

Tom!

Ik vraag me eigenlijk af waarom dit subforum er nog is. Volgens mij heeft niemand hier wat met auto-installaties en de topics blijven vaak (lang) onbeantwoord. De zin hiervan is dus beperkt. Ook relatief veel hit-and-runs, mensen die een vraag stellen en niets meer van zich laten horen. Netto zul je er dus weinig mensen een plezier mee doen...
Geluid is een van de meest overschatte eigenschappen van muziek.<br />--- E. Sch�nberger

minplus

Ach, af en toe kun je iemand er een plezier mee doen.
If nothing goes right, go left; If nothing's left, go right

RenéN

Citaat van: Tom! op  5 april 2021, 20:59:25Ik vraag me eigenlijk af waarom dit subforum er nog is. Volgens mij heeft niemand hier wat met auto-installaties en de topics blijven vaak (lang) onbeantwoord. De zin hiervan is dus beperkt. Ook relatief veel hit-and-runs, mensen die een vraag stellen en niets meer van zich laten horen. Netto zul je er dus weinig mensen een plezier mee doen...

Ik ben het hier wel mee eens, juist die ene-vraag-stellers hoef je hier toch niet op het forum? Veelal kunnen ze ook op het desbetreffende automerk-forum terecht lijkt mij....

Tom!

En krijgen ze hier uiteindelijk een antwoord waar ze wat aan hebben?
Geluid is een van de meest overschatte eigenschappen van muziek.<br />--- E. Sch�nberger

minplus

Soms wel.
En soms een zinnige verwijzing.
En in beide gevallen zijn ze geholpen.
Ja toch?
If nothing goes right, go left; If nothing's left, go right

Niemand

hoofdset
diversen behandeld en gebouwd ,naar Henri vd Heiden inzichten.
Door ThvW en Berret.
Onder andere, CD205 voorheen Philips cd204. Chaos-Bocama.
Diverse kabels ook in de filters vd Tannoyset .
Filter en downfiring cabinets door Peter GRF2.
En wat eigen werk.

i2Paq

Citaat van: Tom! op  5 april 2021, 22:36:04En krijgen ze hier uiteindelijk een antwoord waar ze wat aan hebben?

Dat geldt wel voor meer antwoorden hier  :laugh:
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

Heintje

Maar in elk geval leidt een zinnige vraag tot een zo goed mogelijk antwoord, én voorkom je vervuiling van andere topics met auto-gerelateerde vragen: dat is toch "een heel andere tak van sport".