Wat hebben we vandaag gedaan?

Gestart door s_k, 13 juli 2005, 00:49:29

Vorige topic - Volgende topic

Heintje

Ik weet niet hoe, maar inmiddels is mijn zwembadwater heel licht groen en nog een beetje troebel, bij dezelfde cijfers als voorheen.
Eens kijken hoe het zich verder ontwikkelt.

Nicolas

Hier ook maar ik weet hoe het komt: al het voorheen zwevend groen ligt op de bodem na 3 dagen niet zwemmen.  ::)

En ik heb geen goede bodemzuiger dus pech.
Gelieve anderhalve meter afstand te houden tussen uw en mijn bericht.

Heintje

Ik heb vlokmiddel toegevoegd en niet gepompt, waardoor veel van de groene zooi op de bedem ligt. 
Dat heb ik vervolgens met de stofzuiger ("bodemzuiger")  verwijderd.

minplus

Groen snoeiwerk in een aanhanger gemikt en nog tig dingen buiten gedaan.
If nothing goes right, go left. If nothing's left, go right

Heintje

Een tegel naast mijn zwembad gewipt op zoek naar de oorzaak van het verschuiven van de zwembadrand richting water.
Oorzaak blijkt onkruid tesamen met een slecht aangelegde rand.
Whats new ...  :(

B. Gehakt

Vingerlassen heeft een geheel nieuwe betekenis voor mij gekregen, en ik dacht nog wel dat het gewoon een houtverbinding was.

Au!

Deskundige

Tom!

Gezwommen (niet in eigen zwembad, ik kom niet verder dan een douche thuis).
Geluid is een van de meest overschatte eigenschappen van muziek.
--- E. Schönberger

minplus

Takken naar de vuilstort gebracht. Het in de aanhanger gooien is 10x makkelijker dan het eruit halen.
If nothing goes right, go left. If nothing's left, go right

MYRYAD

De nieuwe "oude" autoradio via MP en DHL is in keurige staat, en perfect voor de deur bezorgd!  Nu nog inbouwen.
En dan gewoon een ouderwetse radio met aan/uit. In plaats van opstarten display, logo Honda, radio of cd aan.
Even contact eraf en weer een 30-40 seconden voorspel. Dat is straks over!!! Gewoon aan of uit!

Heintje

Het zwembad is nu kraakhelder, ik ga er zo met een borstel en bezem in om de wanden en bodem schoon te maken.