• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.
 

Fotografie

Gestart door Jeronimo, 12 mei 2021, 13:53:25

Vorige topic - Volgende topic

Jeronimo

Hé, leuk. Waar en wanneer genomen. Nog steeds met de 300mm?

Boer Bruut

Het oude gewei wordt bij de meeste herten in febr. afgeworpen en het nieuwe gewei begint dan direct te groeien.Deze foto is gemaakt in 'Veluwezoom', een paar honderd meter het bos in bij Dieren.
Afstand schat ik op 12 meter.
Dirigent van   ''Lofzang aan  Henk''
Wij zijn een  naturistenkoor en zingen liederen van Johanna de Dame
zoals de Schepper ons geschapen heeft.

minplus

Citaat van: Jeronimo op 26 maart 2023, 16:07:50Af en toe ga ik terug naar oudere foto's en kan deze met huidige kennis wat oppoetsen. Hier de lucht aan de rechter kant. Nu niet helemaal uitgebleekt. En links wat naar binnen gecropped.



Bargerveen?
If nothing goes right, go left; If nothing's left, go right

Tom!

Hoge Venen in BE, zo te zien.
Geluid is een van de meest overschatte eigenschappen van muziek.
--- E. Schönberger

Boer Bruut

De Brouwersdam maar weer eens waar je goed aan je conditie kunt werken als je van kite surfen houdt
In dat geval maak ik de fotootjes wel. ^-^

Dirigent van   ''Lofzang aan  Henk''
Wij zijn een  naturistenkoor en zingen liederen van Johanna de Dame
zoals de Schepper ons geschapen heeft.

minplus

Mooie foto.
Jammer dat ik te oud werd toen het kitesurfen echt opkwam en te weinig tijd overhield. Jaren 80 wel erg veel gewoon gewindsurft. En ook daarna nog veel met bestuurbare vliegers gewerkt.
If nothing goes right, go left; If nothing's left, go right

Heintje

De voorste vliegt vanzelf, zonder piloot?  ;D

Jeronimo

Citaat van: Tom! op 27 maart 2023, 18:58:09Hoge Venen in BE, zo te zien.
Yep, in de herfst. En zeer vroeg in de ochtend, nog geen massatourist te bekennen.

Jeronimo

Citaat van: Boer Bruut op 28 maart 2023, 14:00:22De Brouwersdam maar weer eens waar je goed aan je conditie kunt werken als je van kite surfen houdt
In dat geval maak ik de fotootjes wel. ^-^


Maar daar is toch ook conditie voor nodig?  8)

Boer Bruut

Echt ?

Jij sjouwt natuurlijk weer van alles mee voor dergelijke fotootjes...statief van 45 kilo, 10 kilo lenzen, waterpas  ^-^
Dirigent van   ''Lofzang aan  Henk''
Wij zijn een  naturistenkoor en zingen liederen van Johanna de Dame
zoals de Schepper ons geschapen heeft.

Boer Bruut

Ik heb zo'n idee dat je dat speklapje beter niet probeert af te pakken zonder dat je
de beschikking hebt over een houwitser of zo... ^-^

Dirigent van   ''Lofzang aan  Henk''
Wij zijn een  naturistenkoor en zingen liederen van Johanna de Dame
zoals de Schepper ons geschapen heeft.

Jeronimo

Citaat van: Boer Bruut op 29 maart 2023, 20:12:24Echt ?
Jij sjouwt natuurlijk weer van alles mee voor dergelijke fotootjes...statief van 45 kilo, 10 kilo lenzen, waterpas  ^-^
en digitale en analoge camera's, laarzen, afstandsbediening, voorraad water, muskietennet, zuiveringstabletten, twijfel, hoop. ;=)

Jeronimo

Mijn (na de verbouwing en herinrichting van de woonkamer) net te kort geworden geliefde speakerkabels single/bi-wire Audioquest Gibraltar van de week verkocht aan iemand die een audioset aan het samenstellen is. Heeft ook Classé versterking en B&W speakers. Voor maar E. 300,--. Net gehoord dat hij en zijn vrouw er heel tevreden over zijn. Dus daar ben ik blij mee. Maar om on topic te geraken, die E. 300,-- gaat in de spaarpot voor een telelens die  ik op het oog heb: een Sigma 150-600 sport (door anderen net iets beter gewaardeerd dan de contemporary, die iets goedkoper is. Dat wordt dan 15 kilo aan lenzen dat ik dan ga meeslepen op mijn tochten.  ;D   

Boer Bruut

Dirigent van   ''Lofzang aan  Henk''
Wij zijn een  naturistenkoor en zingen liederen van Johanna de Dame
zoals de Schepper ons geschapen heeft.

Jeronimo

Hey BoerB, dank voor het meedenken.

@kar. Ik heb wel eens fotografen zo gezien. En besloten dat ik dit nooit zou doen. Net als ik enige jaren heb besloten nooit twee brillen met aparte neklaces om mijn nek te hangen, nadat ik een collega dat heb zien doen. ;D

@MP. Dat is de contemporary versie ongetwijfeld, daarvan is de nieuwprijs rond de E. 1000,--. De sports versie is wat duurder.