• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.

Fotografie

Gestart door Jeronimo, 12 mei 2021, 13:53:25

Vorige topic - Volgende topic

Heintje

... grasssss ....  ;D

Bingo, pagina 500 ...  :o 8) ;D

Biggus Brutus

500 pagina's volgekletst.
Gefeliciteerd Jeronimo, ook namens ..........  ^-^

Eenig lid en tevens voorzitter van de Nederlandsche Vereeniging der Alpinopetdragers
Anno domini 1836.

Sytze Fliege

Dat is wel een feestje waard inderdaad!

Ach, 🐸 toch op!

Gelieve mij niet serieus te nemen, tenzij ik serieus ben

minplus

Hollandse sexisten. Geen vrouw te zien.

B. Gehakt

Ze zingen het You'll never walk alone -ever! voor Jeronimo.
Deskundige

MYRYAD

Beter zij dan Lee Towers. 

minplus

Ik hou het op Working man's dead of Working man's hero"

Jeronimo

19 april 2024, 11:19:23 #7492 Laatste wijziging: 19 april 2024, 11:21:51 door Jeronimo
Dank voor de aldus geportretteerde bijval!  ;D Niet gedacht dat we zoveel hebben gedeeld (en gekletst en gegrapt). :) En dat ik hier zoveel heb mogen leren over een activiteit (fotograferen) dat ik in mijn jeugd al had opgegeven (ik snapte er toen niets van). 

Jeronimo

19 april 2024, 11:31:19 #7493 Laatste wijziging: 19 april 2024, 11:41:25 door Jeronimo
Overigens, alls ik de achtergrond van de geflitste bloemen oplicht naar het niveau van de planten en bloemen lijkt het meer natuurlijk met een behoorlijk stuk oempf in de planten en bloemen. Zonder dat het artificieel lijkt. Hierbij kan ik gebruik maken van de specialiteit van de sensor van de D750, om ook bij flinke onderbelichting of in anderszins donkere lichtomstandigheden nog steeds veel details in de donkere delen op te pikken. Ik ben benieuwd of ik dat ook bij andere onderwerpen kan toepassen.

Jeronimo

Biggus Brutus

20 april 2024, 00:26:17 #7495 Laatste wijziging: 20 april 2024, 00:34:22 door Boer Bruut
Ik wil toch de gedachten en wensen op deze pagina nog even samenvatten  ^-^

Je laatste foto mist detail, te donker aan de onderkant van de bomen.
Misschien had de foto wat lichter gemogen zodat meer zichtbaar wordt zoals hier  ?

Eenig lid en tevens voorzitter van de Nederlandsche Vereeniging der Alpinopetdragers
Anno domini 1836.

Jeronimo

20 april 2024, 01:18:30 #7496 Laatste wijziging: 20 april 2024, 01:21:31 door Jeronimo
Dat nééééver kan heel goed uit die kelen komen.  :( Ik besef nu dat ik nu sinds de Corona voor het eerst uitbrak ik helemaal niet meer wakker wordt van dat verschrikkelijke gekrijs van die beesten. ;D En dat ik 's ochtends daarom ook al jaren de aanvechting niet meer heb (nooit uitgevoerd overigens zeg ik maar even bij voor de groene brigade die wellicht meeleest) om even extra gas te geven als ik weer zo'n beest op straat zag scharrelen, die nota bene vaak daarbij de indruk gaven niet van hun plaats te willen gaan.

Ik zal kijken dat ik plaatselijk bij de waterlijn wat meer tegen te houden. Tnx. De hele plaat moet niet lichter, want dan krijg ik veel te veel grijstinten.

Biggus Brutus

Ik heb een hele grote gezien aan het strand.

Anno domini 1836.

Sytze Fliege

En die komt nu afrekenen met ons, wij die al zijn familieleden doodgeknuppeld hebben. Go zeehond, go!

Ach, 🐸 toch op!

Gelieve mij niet serieus te nemen, tenzij ik serieus ben

Biggus Brutus

Dat waren inderdaad vreselijke beelden die je vroeger zag van dat doodknuppelen waar de moeder bij was.
Dacht dat het allang afgelopen was maar kennelijk....

https://www.bontvoordieren.nl/tienduizenden-zeehonden-worden-doodgeknuppeld-in-canada/
Anno domini 1836.