• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.

Fotografie

Gestart door Jeronimo, 12 mei 2021, 13:53:25

Vorige topic - Volgende topic

minplus

Paddestoelen zijn idd mooier dan kitesurfers.
If nothing goes right, go left; If nothing's left, go right

Sytze Fliege

Citaat van: Jeronimo op 28 oktober 2024, 18:11:30Deze van de kitester had ik nog niet gepost. Ik zag hier een grap in.

Dat het een meisje is?

Ik zie in ieder geval geen meeuwen...

Ik mag dan een 🤡 zijn, ik wil wél serieus genomen worden 😡 

Ach, 🐸 toch op!

morph

Aha, een meeuwen kwijtsurfer.

Jeronimo

Citaat van: Sytze Fliege op 28 oktober 2024, 20:26:32
Citaat van: Jeronimo op 28 oktober 2024, 18:11:30Deze van de kitester had ik nog niet gepost. Ik zag hier een grap in.

Dat het een meisje is?
Ik zie in ieder geval geen meeuwen...
Het zit 'm toch echt in de aandrijving van de kitesurfer. Die paddenstoel zou overigens een Gewone Krulzoom kunnen zijn. Wat een rare blob is dat zeg.

Dhr.Viesman

Dan beter geen hapje van nemen. ^-^
Eenig lid en tevens voorzitter van de Nederlandsche Vereeniging der Alpinopetdragers
Anno domini 1836.

Jeronimo

Ik neem alleen maar champignons. Uit een pakje.

Overigens, ik heb een medestander m.b.t. f##^&** vogels

Dhr.Viesman

Eenig lid en tevens voorzitter van de Nederlandsche Vereeniging der Alpinopetdragers
Anno domini 1836.

minplus

;D

Ik zag de uitzending net een kwartier geleden.

Jeronimo

29 oktober 2024, 16:15:20 #8453 Laatste wijziging: 29 oktober 2024, 16:29:45 door Jeronimo
Aan de andere kant hadden ze toch echt ál het water nodig dat ze te pakken konden krijgen.

Dhr.Viesman

Anno domini 1836.

Jeronimo

29 oktober 2024, 20:36:38 #8455 Laatste wijziging: 29 oktober 2024, 20:53:08 door Jeronimo
Een spa aan de Noordzee. En zie, geen vogels.

minplus

Erg mooie foto.
Je wordt er niet vrolijk van...

Sytze Fliege

Citaat van: Jeronimo op 29 oktober 2024, 20:36:38Een spa aan de Noordzee. En zie, geen vogels.

Zoals Lubach al zei, je mag ze niet verstoren etc., die arme meeuwen, maar niemand die er iets van zegt als je ze jouw uit de staalhaven gevangen vis vol PFAS/FOS etc. laat eten, dan ben je er zo vanaf.

Jammer hoor, ik zal ze missen, die vliegende worst- en frietsnatchers.

Ik mag dan een 🤡 zijn, ik wil wél serieus genomen worden 😡 

Ach, 🐸 toch op!

Jeronimo

Onnatuurlijke selectie. ;D

Jeronimo

30 oktober 2024, 19:08:58 #8459 Laatste wijziging: 30 oktober 2024, 19:13:06 door Jeronimo