Fotografie

Gestart door Jeronimo, 12 mei 2021, 13:53:25

Vorige topic - Volgende topic

Jeronimo

Oh je, nee. Katten en honden, leuke dieren maar om te fotograferen, nee.

Jeronimo

Prachtig objectiefje daar. Vera Rubin observatory. Ik moest meteen aan een recente berichtgeving over een plan van de Chileense regering om in de buurt van een grote telescoop in aanbouw een power plant neer te zetten. Waardoor die hele investering zou verdampen. https://english.elpais.com/science-tech/2025-01-25/industrial-mega-project-in-chile-threatens-one-of-the-most-important-astronomical-observatories-in-the-world.html
Maar die laatste ligt in de Atacama desert. Vera Rubin observatory veel verder naar het noorden. Wat een groot land overigens, dat Chile.

minplus

If nothing goes right, go left. If nothing's left, go right

minplus

Je mist wat, Jeroen.
Wel blommetjes, paddestoelen, bospaadjes, gebouwen, vogels, herten en noem maar op maar niet deze waanzinnig mooie dieren?

minplus

Ik heb honderd buitengewoon mooie analoge foto's van onze dieren.
En in het biologie lokaal van de school waar ik werkte hangt nog steeds een waanzinnige foto op groot formaat die een fotograaf, vroegere vriend van een dochter, maakte.
Hij zag wel iets in katten..

theo technics

Deze kat:

Zag ook iets,

in mij... :D
Alles is beter dan niks, het enige wat telt is muziek.

Boer Bruut

De poes van KT

Eenig lid en tevens voorzitter van de Nederlandsche Vereeniging der Alpinopetdragers
Anno domini 1836.

Boer Bruut

Ziet er gespierd uit zo te zien.

Bij de eerste kreeg ik een déjà vu gevoel   ^-^
Eenig lid en tevens voorzitter van de Nederlandsche Vereeniging der Alpinopetdragers
Anno domini 1836.

minplus

De eerste had ik al eerder geplaatst. Blijft voor mij een waanzinnig mooie foto van Typo.

Dit is Xavi, een buitengewone vrijhummel, de volledig maffe muizen en mollenvanger.
Wist niet dat er albino mollen bestonden maar hij heeft er 2 gevangen.

Boer Bruut

Citaat van: Jeronimo op 23 juni 2025, 17:59:59Oh je, nee. Katten en honden, leuke dieren maar om te fotograferen, nee.

12x kinderbijslag afgewezen en moeder ziet het niet meer zitten

Anno domini 1836.

theo technics

Alles is beter dan niks, het enige wat telt is muziek.

Nicolas

Ik vermoed dat de officiële vader niet ros is en moeders zijn nakende thuiskomst vreest.
Gelieve anderhalve meter afstand te houden tussen uw en mijn bericht.

minplus

minplus

Een zwarte mol van de oprit verwijderd en niet gefotografeerd. Xavi was weer bezig...

minplus

Trouwens, Xavi is idd een spierenbundel en nergens bang voor. Behalve voor de bel want dan komt er een wildvreemd figuur. Net als z'n broertje die dan ook wegloopt. Ze hebben blijkbaar bij de persoon van wie we ze gekocht hebben iets erg vervelends meegemaakt nadat iemand op de bel drukte..
Typo zal het worst zijn als de bel gaat.