• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.
 

Fotografie

Gestart door Jeronimo, 12 mei 2021, 13:53:25

Vorige topic - Volgende topic

Nicolas

Citaat van: Alfster op  9 juni 2023, 06:15:40Uh nee, die molens verzieken het landschap, die zal ik nooit op een foto zetten.

Daar moet je mee opletten hoor, in deze tijden. Je moet inclusief zijn. Alle molens zijn mooi. Doorbreek het patriarchaat van Kinderdijk. #molenshaming.
Gelieve anderhalve meter afstand te houden tussen uw en mijn bericht.

Jeronimo

9 juni 2023, 10:54:59 #5761 Laatste wijziging: 9 juni 2023, 17:22:12 door Jeronimo
Nou...het was nog wat mooier geweest als het moment van fotograferen eerder had plaatsgevonden? Want dan kon de foto meer van rechts worden genomen zodat álle windmolens van elkaar los te zien waren én de ruiters nog steeds goed zichtbaar op het strand. Weer wat geleerd. 8)

Jeronimo

9 juni 2023, 19:33:58 #5762 Laatste wijziging: 9 juni 2023, 19:39:44 door Jeronimo

B. Gehakt

Citaat van: Boer Bruut op  8 juni 2023, 19:12:09
Citaat van: Jeronimo op  8 juni 2023, 19:01:11Dit weekend wildplassen en fotograferen. Ik zeg uiteraard niet waar. ;)


:o  :o

Zo te zien, hierboven, is het Burgers Bush geworden.  >:(
Deskundige

Jeronimo

9 juni 2023, 20:42:55 #5764 Laatste wijziging: 9 juni 2023, 20:44:52 door Jeronimo
Iets noordelijker dan dat. Overigens, het kamp is het wegens onvoorzien verplaatst naar zaterdagnacht a.s. Alles staat ingepakt klaar. Belooft weer erg warm weer te worden.

Boer Bruut

Citaat van: Jeronimo op  9 juni 2023, 19:33:58

Nou,goed gelukt toch  ?

Ik vind deze ook wel apart. Een heliconia, een typisch tropisch dingetje.
Er zijn nogal wat variaties van te vinden.

Dirigent van   ''Lofzang aan  Henk''
Wij zijn een  naturistenkoor en zingen liederen van Johanna de Dame
zoals de Schepper ons geschapen heeft.

Nicolas

Citaat van: Boer Bruut

In België zien de wegwijzers voor een omleiding er zo uit.
Gelieve anderhalve meter afstand te houden tussen uw en mijn bericht.

Boer Bruut

12 juni 2023, 19:51:23 #5767 Laatste wijziging: 17 juni 2023, 23:30:38 door Boer Bruut
Nou, hier wordt de weg naar de Brouwersdam tot augustus ook bemoeilijkt door afsluiting
van de Haringvlietbrug en straks de Heinenoordtunnel met veel fileleed in de wijde omtrek
rond Rotterdam tot gevolg.


Opa Jeronimo :  heeft het wildplassen in de open lucht dit weekend nog leuke foto's opgeleverd  ?
Dirigent van   ''Lofzang aan  Henk''
Wij zijn een  naturistenkoor en zingen liederen van Johanna de Dame
zoals de Schepper ons geschapen heeft.

Nicolas

Daar houden ze wel van in die contreien he, afsluiten en keren. Heelder rivieren moeten eraan geloven.
Gelieve anderhalve meter afstand te houden tussen uw en mijn bericht.

Boer Bruut

Citaat van: Jeronimo op  8 juni 2023, 19:01:11Dit weekend wildplassen en fotograferen. Ik zeg uiteraard niet waar. ;)


en sindsdien niets meer vernomen van Jeronimo.
Opgepakt  ?  ^-^

Dirigent van   ''Lofzang aan  Henk''
Wij zijn een  naturistenkoor en zingen liederen van Johanna de Dame
zoals de Schepper ons geschapen heeft.

Niemand

Diverse sets deels  volgens ThvW + Berret +HVDHeiden

Jeronimo

14 juni 2023, 20:13:47 #5771 Laatste wijziging: 14 juni 2023, 20:16:22 door Jeronimo
Wat een mooie resp. geinige foto's BoerB!  8)  ;D

De afgelopen dagen werkzaam geweest bij een nieuwe werkgever, dat had de gebruikelijke impact. Kom nu weer wat op adem. ;)

Ik stond zaterdagavond jl gepakt (lichtgewicht tarp met bijbehoren, grondzeiltje, bivy, slaapzak, slaapmat, kookgerei, wateropslag, persoonlijke hygïenespullen én camera met mijn nieuwe lichtgewicht statief) 's avonds naar de plek getogen. Helaas, het was erg mooi weer én gecombineerd met de zaterdagavond was de hele omgeving vergeven van de feestgangers. En eerlijk gezegd, het was té mooi weer, geen zak aan. Ter plaatse een potje gekookt en toen weer naar huis gegaan. Wel heb ik wat foto's genomen, die ik nog moet bekijken. Dat wordt dus later in de week, donderdag of vrijdag als het weer ook wat minder mooi is. Of als de weerberichten voor volgende week nog wat somberder zijn, dan een dag uitkiezen. Het geinige van in zand kamperen overigens is dat je kamproutine door het zand wordt streng wordt beoordeeld.

Boer Bruut

Wildkamperen heb ik ook weleens gedaan met een vriendinnetje in een heel klein tentje
op de zandverstuiving bij Hierden/Hulshorst. Ik was een jaar of 18 en alles was nog spannend.
Geld hadden we nauwelijks en het avondeten bestond een week lang uit een echt grote loempia
die werd afgehaald bij de Chinees in Harderwijk, een echte maagvuller voor fl. 1,50. 
Overdag witte broodjes met goedkope worst. ^-^
Dirigent van   ''Lofzang aan  Henk''
Wij zijn een  naturistenkoor en zingen liederen van Johanna de Dame
zoals de Schepper ons geschapen heeft.

Boer Bruut

Brouwersdam  ....waar anders  ? ^-^

Dirigent van   ''Lofzang aan  Henk''
Wij zijn een  naturistenkoor en zingen liederen van Johanna de Dame
zoals de Schepper ons geschapen heeft.

Nicolas

Klopt, die heb ik daar ook wel eens niet gezien.
Gelieve anderhalve meter afstand te houden tussen uw en mijn bericht.