• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.

Fotografie

Gestart door Jeronimo, 12 mei 2021, 13:53:25

Vorige topic - Volgende topic

Heintje

minplus

Kleindochter heeft zo'n geval gekregen, komt van de lidl. Leuki ding, kan waggelend vooruit komen.
Zal haar zeggen dat ze hem Sherry Bidet mag noemen.
If nothing goes right, go left; If nothing's left, go right

Sytze Fliege

Het was weer eens mooi wandelweer, in Zandvoort.

Ik mag dan een 🤡 zijn, ik wil wél serieus genomen worden 😡 

Ach, 🐸 toch op!

Jeronimo

Hey, leuk, een panoramafoto met je mobiel?

Sytze Fliege

Ja, blijkbaar (een halve), maar niet omdat ik dat wilde, maar omdat ie per abuis opeens zo ingesteld staat. Hoe krijg ik dat er nu weer uit...  >:(

Ach, 🐸 toch op!

Dhr.Viesman

PENGVOGEL

Burgers Zoo

Eenig lid en tevens voorzitter van de Nederlandsche Vereeniging der Alpinopetdragers
Anno domini 1836.

Jeronimo

2 december 2024, 14:29:53 #8646 Laatste wijziging: 2 december 2024, 14:31:57 door Jeronimo
Met al die AI, ik geloof het niet meer. Eergisteren een voorbeeld van generatief vullen gezien, ongelooflijk wat dat allemaal kan. Interessant feit, het moet hiermee te maken hebben: de fotobond schrijft weer een wedstrijd uit: (stads)landschap in kleur, maar dan zonder nabewerking. Inleveren in jpg's, zo uit de camera; ook niet croppen. Kijk dan moet je gaan nadenken over je camera instellingen, je standpunt, je brandpuntafstand etc. Wég met de PS jockey's en AI googelaars. (in wedstrijden, hier mag het natuurlijk wel) ;D

Dhr.Viesman

2 december 2024, 15:39:58 #8647 Laatste wijziging: 3 december 2024, 20:13:02 door Boer Bruut
Boven is een originele foto hoor maar wel wat bewerkt ^-^
Eenig lid en tevens voorzitter van de Nederlandsche Vereeniging der Alpinopetdragers
Anno domini 1836.

Dhr.Viesman

Afghaanse waterjuffer

Germaanse truffelhikker

Hamerhaai

Anno domini 1836.

minplus

If nothing goes right, go left; If nothing's left, go right

Starsky

Wat ik wel mooi vindt bij de waterjuffer/ pelikaan is de lichtval door de huid van de bek/ krop of weetikveel hoe zoiets heet  ;D

Sytze Fliege

Ah wat leuk; stokpaardjes!

Ach, 🐸 toch op!

Jeronimo

Citaat van: Starsky op  5 december 2024, 19:11:11Wat ik wel mooi vindt bij de waterjuffer/ pelikaan is de lichtval door de huid van de bek/ krop of weetikveel hoe zoiets heet  ;D
Keelzak.

Is er overigens iets met postimages. Ik krijg een waarschwuwing voor een phishing site en een fout code bij het uploaden.

Sytze Fliege

Kreeg 'm ook;

Zegt nog niet per defintie iets, maar wel iets om even in de gaten te houden.

Ach, 🐸 toch op!

Jeronimo

Uploaden lukt dus ook niet. Even wachten dus totdat het probleem zichzelf oplost.

Mooie stokpaardjes overigens, springen mooi in de foto naar voren.