• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.

Leuke instappers om met buizen te beginnen

Gestart door AntiAudioKwakzalverij, 24 mei 2021, 10:50:33

Vorige topic - Volgende topic

sonfab

Citaat van: thanatos op  1 september 2021, 11:03:11Audio Innovations 500 vind ik ook zo'n mooie.

Wat ouder en vaak al wat modificaties gewenst.

https://link.marktplaats.nl/m1736575160

De eerdere versie met 16ohm taps is de meest geliefde. Maar met wat aandacht en setje frisse buisjes een hele fijne versterker om kennis te maken met buizen beleving. Klopt! Mooie versterker.

Nooit tevreden

sonfab

Citaat van: thanatos op  1 september 2021, 11:03:11Audio Innovations 500 vind ik ook zo'n mooie.

Wat ouder en vaak al wat modificaties gewenst.

https://link.marktplaats.nl/m1736575160

De eerdere versie met 16ohm taps is de meest geliefde. Maar met wat aandacht en setje frisse buisjes een hele fijne versterker om kennis te maken met buizen beleving.
Koos Koets

Nooit tevreden

Starsky

Als je hem al tegen komt een Heart Beat 300B🙂
En de Audio innovations zijn ook fijne versterkers, yarland el34 speelt zeker niet verkeerd voor het geld..

Love-Tubes

Staat al een tijd te koop:
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-en-foto/buizenversterkers/m1911284840-vanderveen-ul40-s2p-trade-opnieuw-opgebouwd-new-tubes

Misschien niet super goedkoop, maar wel met garantie:
Vanderveen uL40-s2p TRADE Opnieuw opgebouwd!* New tubes!

Tube57

Schiet lekker op al MP links 😂🤷‍♀️

minplus

Dus tijd voor jou om een serie degelijke instappers te melden, los van MP?
Anders is je bijdrage tot nu zinloos.

Tube57

Citaat van: minplus op  6 december 2023, 17:46:22Dus tijd voor jou om een serie degelijke instappers te melden, los van MP?
Anders is je bijdrage tot nu zinloos.
Ik ben een instapper , dode MP links zijn niet behulpzaam,' in de context van dat ik een instapper ben is een bijdrage van mij over instappers idd zinloos.

minplus

Dat na 4 maanden een link op MP niets meer zal opleveren kan iedereen op z'n klompen aanvoelen, lijkt me.
Je 1e bericht kan dus geen hond wat mee.
Maar laat weten wat je precies zoekt en voor welke maximumprijs.
Dan kunnen de mensen hier je mogelijk/vast wel helpen.

Sytze Fliege

Daarom maak ik altijd een printscreen van de advertentie, kunnen de generaties na ons ook nog meegenieten, als dan de wayback machine nog bestaat tenminste. En Imgur wellicht...

;D

Ach, 🐸 toch op!

Gelieve mij niet serieus te nemen, tenzij ik serieus ben

minplus

Citaat van: Sytse Fliege op  7 december 2023, 19:07:47Daarom maak ik altijd een printscreen van de advertentie, kunnen de generaties na ons ook nog meegenieten, als dan de wayback machine nog bestaat tenminste. En Imgur wellicht...

;D

Hij staat er nog steeds zie ik nu net, een instapper van 1600 euri.
Dus de link is niet eens dood en het is een leuke dure instapper. ;D

Duclaasie

Citaat van: minplus op  7 december 2023, 18:58:50Dat na 4 maanden een link op MP niets meer zal opleveren kan iedereen op z'n klompen aanvoelen, lijkt me.
Je 1e bericht kan dus geen hond wat mee.
Maar laat weten wat je precies zoekt en voor welke maximumprijs.
Dan kunnen de mensen hier je mogelijk/vast wel helpen.

Waarom toch elke keer die passief agressieve toon? Wees blij dat er af toe mensen zich hier aanmelden en posten, met deze houding jaag je nieuwe gebruikers net zo hard weer weg.

minplus

De 1e 2 regels waren voordat ik gezien had dat de advertentie er nog steeds stond na 4 maanden als reactie op een niets zeggend bericht. Waarvoor mijn excuses.

De volgende 2 regels waren een poging om serieus te kunnen helpen.

Maar vanwaar je reactie over mijn elke keer agressieve toon, Duclaasie? Want ik ben dol op nieuwe forumleden.

Graag via PM om het uitvoerig te kunnen bespreken met voorbeelden waar ik fouten maak want ik wil dat graag verbeteren.

Tube57

Citaat van: Sytse Fliege op  7 december 2023, 19:07:47Daarom maak ik altijd een printscreen van de advertentie, kunnen de generaties na ons ook nog meegenieten, als dan de wayback machine nog bestaat tenminste. En Imgur wellicht...

;D

je zou ze in kunnen lijsten en aan de muur hangen en er eventueel een lezing over geven

Tube57

Citaat van: minplus op  7 december 2023, 19:17:23

;D jotum lotje uit de loterij it"s alive 🙂

Hij staat er nog steeds zie ik nu net, een instapper van 1600 euri.
Dus de link is niet eens dood en het is een leuke dure instapper. ;D

Sytze Fliege

Citaat van: Tube57 op  8 december 2023, 22:12:51

;D

je zou ze in kunnen lijsten en aan de muur hangen en er eventueel een lezing over geven

Persoonlijk mijmer ik er liever over, maar ieder natuurlijk zijn voorkeuren.

Ach, 🐸 toch op!

Gelieve mij niet serieus te nemen, tenzij ik serieus ben