• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.
 

Ingeving

Gestart door Sytse Fliege, 12 juni 2021, 08:25:28

Vorige topic - Volgende topic

Sytse Fliege

Ik kreeg vanmorgen een briljante ingeving!

Laten het AudioFreaks forum omvormen in het "Ouwelullen- en opaforum met een vleugje audio en andere leuke dingen voor ouwelullen en opa's".

Teslotte hebben we ondertussen genoeg interessante topics hier rondlopen, over fotografie, auto's en zo nog wel 't een en ander. Weinig topics over vrouwen en sex, maar hé, mogen we op onze leeftijd eindelijk eens van die neurotische dwangfactor bevrijd zijn? Heerlijk, wég met de vrouwen (m/v)!

Maar goed, ik zeg het maar, omdat het forum misschien 10 actieve leden heeft en nog eens 10 die redelijk actief zijn, wat natuurlijk een beetje weinig is om zo'n forum tot het einde der tijden in de lucht te houden. Als we ons meer op de klaarblijk toch al aanwezige doelgroep richten, dan krijgen we er vast een hoop leuke leden bij.

Ja toch, niet dan?

Ach, kikker toch op!

Benco

Het is niet omdat ik me voordoe als ouwe lul , dat ik ook een ouwe lul ben !
Ik ben gewoon een lul hoor ... laat dat ouwe er maar af :p


Als de kat een koe was kon ik ze melken voor de kachel

i2Paq

Als je de volgende keer weer zo'n ingeving krijgt: voor je houden.

 ;D
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

minplus

We zouden een topic over breien, naaien en punniken kunnen openen, dan hebben we er snel 20 actieve leden bij.
If nothing goes right, go left; If nothing's left, go right

Regenpak

Ik lees een topic over inkeping (inke-ping). Maar dat is dus wel wat anders.

Tjerk
It's been Monday all week long!

minplus

Dat gaat vermoedelijk over bitcoins en tulpenbollen.
If nothing goes right, go left; If nothing's left, go right

Benco

het is iig besmettelijk , ik ben verdorie al plantjes in den tuin aan het plannen ... straks ga ik nog aan de kruisjessteek


Als de kat een koe was kon ik ze melken voor de kachel

Heintje

Citaat van: i2Paq op 12 juni 2021, 13:14:32Als je de volgende keer weer zo'n ingeving krijgt: voor je houden.

 ;D

 ;D ;D ;D ;D