• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.

MQA wordt ontmanteld

Gestart door Mmuetst, 15 juli 2021, 23:09:25

Vorige topic - Volgende topic

Mmuetst

Zeer interessant filmpje hoe iemand aantoont dat MQA toch niet biedt wat het beloofd.
Oordeel zelf

luxman

Had ik een tijd terug gezien/gelezen, maak je sommige mensen niet blij mee  ;D.

Ik hou het gewoon bij vinyl /cd en Spotify premium, is er beter dat moet iedereen maar voor zich zelf uitmaken. Ik ben tevreden met dat wat ik heb.
Pioneer A 7. amplifier <br />NAD D3020. Hibryde Digital amp.<br />Onkyo. DX. 7555  cd player <br />Pro-ject. Debut Carbon. <br />Sony PS 2250 . <br /><br />Fostex FE206 E Fullrange .<br />Visonik Convection 1<br />Wharfdale Glendale 3 XP. Tannoy M15. Jbl lsr 305. Elipson Planet L.

groovy.

Emt 938.  Lenco l75.  Luxman l507s.  Luxman t-550v.   Cabasse Prao.  Kef ls50.  Harman Kardon 6550.  Composed dv1 dt.  Garrard hf4-mono.    Philips 6415 en 9014 buizenversterker.  dht Rob buizen phono-dude. Harmonizers Sonore.

In to each life some rain must fall.

Regenpak

Vendor lock-in? Heb er verder niks mee te maken, Rockbox ondersteunt FLAC maar niet MQA. Fascinerende video evengoed.

Tjerk
It's been Monday all week long!

WanFie

Wat praat die man veel en snel. En dan een video van 45 minuten.

Het zal wel.

hi-res brengt als principe toch al helemaal niks. Laat staan wanneer je dat nog eens gaat comprimeren.
:) Aandacht maakt alles mooier  :)

Vincent Kars

Mmuetst

Citaat van: Vincent Kars op 16 juli 2021, 21:08:33Music Quality Annihilated
;D  ja dat ga je wel denken dat de afkorting daar voor staat. Ik luister dagelijks met plezier naar Tidal en dus ook de MQA opnames. Maar ik ben van mening dat je niet moet betalen voor gebakken lucht en als ik dat filmpje bekijk dan wordt je als consument toch maar weer mooi belazerd.

Regenpak

Citaat van: Mmuetst op 17 juli 2021, 20:29:20Maar ik ben van mening dat je niet moet betalen voor gebakken lucht en als ik dat filmpje bekijk dan wordt je als consument toch maar weer mooi belazerd.
Daar is een mooie term voor: vaporware. Gebakken lucht dus.

Tjerk
It's been Monday all week long!