• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.
 

Wie is dat nu weer die daar om de hoek komt kijken ?!

Gestart door René Silverline, 6 augustus 2021, 16:19:23

Vorige topic - Volgende topic

René Silverline

6 augustus 2021, 16:19:23 Laatste wijziging: 6 augustus 2021, 16:25:08 door Sincery
Beste Audiofreaks.

Het is alweer een hele tijd geleden, als ik mij het goed herinner ooit hier begonnen in 2004 onder de naam $w@p. Inmiddels is het alweer 2021, wat gaat de tijd toch hard als je er zo op terugkijkt. Met dit topic wilde ik mijzelf weer even opnieuw voorstellen, wat ook wel weer eens mag na bijna 9 á 10 jaar (denk nog wel langer) afwezig te zijn geweest. Sommige leden zullen mij nog wel herinneren, de leden die er later zijn bijgekomen zullen allicht mijn oude topics wel hebben gelezen. Ik vond het tijd om weer terug te keren naar dit mooie forum daar ik de audio en HT hobby weer heb opgepakt.

Eigenlijk een klein even voorstellen topic, dus zet de frituurpan maar alvast op het fornuis.  8)

- Sincery ( René )
Denon AVC-A10SE
Dayton Audio BTR01
Epson EH-TW3200
Xiaomi Mi Box S
REL Quake
Auralex SubDude II , Mo-Pads
KEF IQ30
KEF IQ60C
Nedis : 4.5mm OFC
AudioQuest : Cinnamon HDMI , Digital Coax , Oehlbach : NF SUB

theo technics

6 augustus 2021, 17:06:05 #1 Laatste wijziging: 7 augustus 2021, 13:10:59 door theo technics
Ooooo!! Rene is terug.

De vetpannen, kunnen uit de kast gehaald worden. ;D  ;D


Welkom Rene. :)
Alles is beter dan niks, het enige wat telt is muziek.

Henri1

Citaat van: theo technics op  6 augustus 2021, 17:06:05Ooooo!! Rene is terug.

De vetpannen, kunnen we uit de kast gehaald worden. ;D  ;D


Welkom Rene. :)

Doe je nooit de afwas Theo ?
Luxman C-02
Luxman M-02
SONY CDP-XA5ES
Marantz NA6006
B&W Matrix 802 S3

Luistervriend

Voorganger en collectant van onze Overtuiging Belijdenis  Gemeenschap (OBG)  "Het Laatste Woord"
Zoals het al zegt, wij creëren dagelijks een nieuwe realiteit, zoals AI, onze Schepper, ons inspireert.

Aanmelden kan via PB. 🤪

theo technics

CitaatDoe je nooit de afwas Theo ?


Daar heb ik een afwasapparaatdingens voor. :o
Alles is beter dan niks, het enige wat telt is muziek.

AntiAudioKwakzalverij

Citaat van: Luistervriend op  7 augustus 2021, 12:51:09

En dat is een schande, vroeger bracht je partner het bier gewoon naar je luisterplek....waar is die tijd gebleven  ::)

René Silverline

Citaat van: theo technics op  6 augustus 2021, 17:06:05Ooooo!! Rene is terug.

De vetpannen, kunnen uit de kast gehaald worden. ;D  ;D


Welkom Rene. :)

Hallo Beste Theo.
Dat ik jou nog mag tegenkomen na al die jaren, bedankt voor het verwelkomen heb jou stiekem wel gemist hoor.  ;D
Hoe gaat het met jou na al deze jaren, nog steeds zijn gangetje?
En inderdaad, dat de vetpan maar weer flink mag branden op het Audiofreaks forum.

Denon AVC-A10SE
Dayton Audio BTR01
Epson EH-TW3200
Xiaomi Mi Box S
REL Quake
Auralex SubDude II , Mo-Pads
KEF IQ30
KEF IQ60C
Nedis : 4.5mm OFC
AudioQuest : Cinnamon HDMI , Digital Coax , Oehlbach : NF SUB

minplus

If nothing goes right, go left; If nothing's left, go right

René Silverline

Citaat van: minplus op  7 augustus 2021, 16:53:19Welcome back, René. :)

Bedankt Minplus, heeft toch velen jaren geduurd, maar besloten om weer terug te komen naar dit mooie forum.
Hoop stiekem dat ik nog bekende oude leden zal tegenkomen, is bijvoorbeeld S_K ( Stijn ) nog steeds actief ?
Kan mij herinneren dat hij altijd vintage audio apparatuur op de kop tikte.  ;D
Denon AVC-A10SE
Dayton Audio BTR01
Epson EH-TW3200
Xiaomi Mi Box S
REL Quake
Auralex SubDude II , Mo-Pads
KEF IQ30
KEF IQ60C
Nedis : 4.5mm OFC
AudioQuest : Cinnamon HDMI , Digital Coax , Oehlbach : NF SUB

Niemand

Nee die is niet meer hier op AF.
er zijn veel mensen weg helaas .
Ik ben pas vanaf 2007 september lid
Diverse sets deels  volgens ThvW + Berret +HVDHeiden

suffeteun

Welkom terug,Rene.Kan je nog wel herinneren.Toen het druk was in het Grand Cafe. ;D

René Silverline

9 augustus 2021, 18:27:48 #11 Laatste wijziging: 9 augustus 2021, 18:50:16 door Sincery
Citaat van: suffeteun op  8 augustus 2021, 21:05:07Welkom terug,Rene.Kan je nog wel herinneren.Toen het druk was in het Grand Cafe. ;D

Ja dat kan ik mij nog goed herinneren, tot in de nachtelijke uurtjes.
Waaronder de leden TANNOY, Theo Technics en Balou, die hielden wel van een frituurtje.
Altijd lachen hoor.  ;D

Wat ik mij nu toch afvraag, is de vrouwenpopulatie op Audiofreaks intussen al gegroeid ?
Toen ik hier nog dagelijks actief was telde ik er niet meer dan.... drie.
Denon AVC-A10SE
Dayton Audio BTR01
Epson EH-TW3200
Xiaomi Mi Box S
REL Quake
Auralex SubDude II , Mo-Pads
KEF IQ30
KEF IQ60C
Nedis : 4.5mm OFC
AudioQuest : Cinnamon HDMI , Digital Coax , Oehlbach : NF SUB

minplus

9 augustus 2021, 19:49:06 #12 Laatste wijziging: 9 augustus 2021, 19:50:46 door minplus
Sommigen houden het forum levendig en komen hier dagelijks, anderen gemiddeld hooguit 1x per maand, dus die laatsten helpen niet erg veel mee om het Grand Cafe gezellig druk te houden.
Maar gelachen wordt er hier nog veel. :)

TANNOY heeft tegenwoordig een andere naam op het forum, Balou weet ik zo niet. En vrouwen zijn ver te zoeken.
Af en toe plaats ik een opmerking van m'n lief want die laat ik van tijd tot tijd iets lezen en/of meehelpen bij Beste Humor.

Is je oude naam trouwens niet meer te gebruiken? Ik zie je nog wel onder die naam als topicstarter staan.
If nothing goes right, go left; If nothing's left, go right

René Silverline

9 augustus 2021, 23:21:02 #13 Laatste wijziging: 9 augustus 2021, 23:26:13 door Sincery
Citaat van: minplus op  9 augustus 2021, 19:49:06Sommigen houden het forum levendig en komen hier dagelijks, anderen gemiddeld hooguit 1x per maand, dus die laatsten helpen niet erg veel mee om het Grand Cafe gezellig druk te houden.
Maar gelachen wordt er hier nog veel. :)

TANNOY heeft tegenwoordig een andere naam op het forum, Balou weet ik zo niet. En vrouwen zijn ver te zoeken.
Af en toe plaats ik een opmerking van m'n lief want die laat ik van tijd tot tijd iets lezen en/of meehelpen bij Beste Humor.

Is je oude naam trouwens niet meer te gebruiken? Ik zie je nog wel onder die naam als topicstarter staan.

Dat klopt, terug in de tijd rond 2004/05 was het erg gezellig in het Grand Café, Theo kan je daar alles over vertellen.  :P
Er was een groepje leden waaronder ik die het Grand Café erg levendig hield, was altijd lachen, dit ging dagelijks door tot een uur of één half twee in de nacht.
Toen ik actief was waren er dacht ik drie dames waarvan ik er mij twee kan herinneren, Savvie en Boze vrouw, die laatste zal allicht door mij komen met enkele vrouwen topics in het verre verleden.  :police:
Helaas heb ik ooit verzocht bij TDO om mijn account te laten verwijderen, hier heb ik pas geleden nog over gesproken met hem maar deze is niet meer terug te halen zo werd mij verteld, vandaar dit nieuwe account.
Denon AVC-A10SE
Dayton Audio BTR01
Epson EH-TW3200
Xiaomi Mi Box S
REL Quake
Auralex SubDude II , Mo-Pads
KEF IQ30
KEF IQ60C
Nedis : 4.5mm OFC
AudioQuest : Cinnamon HDMI , Digital Coax , Oehlbach : NF SUB

Sytse Fliege

Oh nee hè, weer zo'n laatbloeier er bij op het forum, daar gaat mijn nachtrust!

Of zaten jullie niet tot een uur of één, half twee in de gezamenlijke ruimte van DLS te ouwehoeren en te zuipen...

Nou ja, hoe dan ook, welkom terug en veel plezier gewenst!

PS: Zelf zit ik pas sinds 2013 in dit rattenhol, dus ik ken hier Niemand.

Ach, kikker toch op!