• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.
 

Sander de Waal (KT88) overleden

Gestart door i2Paq, 30 september 2021, 11:36:02

Vorige topic - Volgende topic

Heintje

Ik heb Sander enkele keren mogen ontmoeten en ik kende hem als een mens met veel kennis en kunde en een groot hart.
Met name heb ik bewondering hoe hij met al die opeenvolgende tegenslagen zich toch door het leven vocht en zich elke keer weer herstelde naar een nieuw tijdelijk evenwicht. Ik ben blij dat Sander verder leed bespaard is gebleven en dankbaar dat ik dit type mens mee mag maken.
Rust zacht, je blijft in onze harten.

B. Gehakt

Deskundige

Nicolas

Ik zet vandaag een plaatje op met je AC3 ter ere van jou, Sander! Geen funk, dus het kost je geen greintje goedkeuring. ;) Rust zacht mooie mens!
Gelieve anderhalve meter afstand te houden tussen uw en mijn bericht.

Duclaasie

Hoewel ik Sander nooit persoonlijk heb ontmoet, sterkte aan een ieder met dit verlies.

Kingpin

Sterkte voor familie, vrienden en kennissen.
RIP Sander

AntiAudioKwakzalverij

Als forumleden de familie steun willen geven (veel forum leden hebben misschien mooie verhalen over Sander). Dan kan dat op: https://afscheid.nabestaandenloket.nl/sander-waal  klik op Herdenken.
Een mooi hart onder de riem voor de nabestaanden.
Ook goed om te lezen op verschillende fora hoe Sander geliefd was.

Regenpak

Helaas nooit mogen ontmoeten. Wat een gemis.

Tjerk
It's been Monday all week long!

Theo van Wermeskerken

Ik heb Sander de eerste keer ontmoet toen Wilma nog leefde.
Zij had erg veel baat bij een met goede wiet versterkt rokertje.
Daarom daarna een aantal malen dit bezoek herhaald met een grote en ernstig stinkende wietplant achter
in de auto.
Wilma genoot er zichtbaar van, mede omdat deze planten waren gekweekt zonder allerlei chemische zooi waar
zij allergisch voor was.
Mijn vrouw is ic verpleegkundige en ging op deze drugs transporten vaak even mee opdat Wilma dan óppas'
had en Sander zich dan even met mij op de kolderzolder terug kon trekken.
Later nog een keer samen met Berret en Sander afgereisd naar forumlid Horn in Limburg.
Sander sleepte toen een stevig accupakket met zich mee en was na die reis dan ook uitgeput.
Een fijn mens.
Diegene die ruzie had gekregen met Sander had 100% zeker daaraan zelf schuld.
Hopelijk hebben ze daarboven goede zonnepanelen, een KT 88 trekt nogal wat gloeistroom.

Rust zacht.
Je hoeft geen loodgieter te zijn om van buizen te houden

AkTeVoX

Tot over een jaartje of 7 was ik heel actief op dit forum, de laatste jaren een stuk minder maar las bij toeval het bericht van Sanders overlijden. Hier word ik toch wel even stil van.  Ik herinner me Sander als iemand die steeds klaar stond je te helpen met raadgevingen.
Sander, rust in vrede. Sterkte aan de familieleden & vrienden.
Set 1: Rotel Michi P5 & S5 - Technics SL1200GR - Audiolab 6000CDT - Qobuz - Quadral Aurum Vulkan IX - Synology DS918+ - Audioquest - QED
Set 2: Yamaha A-S701 - Technics SL1210MK7 - BS Node 2i - Quadral Montan MK IV.

Wim72

Gecondoleerd en sterkte gewenst aan familie en vrienden ook hier op AF.

Tsaar Andrys van Aerssen

Dit komt wel binnen, hier word wel stil van...
Sander heb ik hier op het forum leren kennen, net als vele andere hier. Zijn vakmanschap en kundigheid waren en zijn een voorbeeld voor velen. Zijn adviezen waren zeer waardevol, ik mocht graag bij hem op bezoek komen, wat een inspirerende persoon! Samen hebben we ook de trip naar Zweden gemaakt, dat was in 2013 en hij was er eigenlijk helemaal fysiek niet in staat toe. Maar hij had het niet willen missen. We zullen hem erg missen, rust in vrede
Marantz  - Pegasus Audio - Avalon Isis- Magnepan Wall off Sound- Spectral - Dynaudio in de Phaeton W12

Stoffie

Ergens niet verbaasd gezien zijn immer slechter wordende gezondheid maar zo snel had ik het niet verwacht.

Fijne herinneringen aan de paar bezoekjes die ik heel lang geleden aan hem bracht en de berichtjes die we doorheen de jaren hier en daar nog uitwisselden. 

Wilma leefde toen nog maar wat een kracht hadden die mensen ondanks hun fysieke lijdensweg. Ik weet niet of ik het zelf met zo'n positieve ingesteldheid zou aankunnen.

De kennis en adviezen waren altijd op punt en de muziek was altijd een leidraad.

Mag zijn 'legacy' nog lang voortleven onder hen die hem gekend hebben.

Een paar van de door hem gereviseerde oude Sony's maken alleszins hier nog steeds heerlijke muziek.

Rust zacht vriend.
Sony pre-Esprit - ESPRIT - V-FET - APM - ES

Hoodman

Sterkte gewenst voor de familie vrienden en goede bekende van Sander.

Eye on Audio

Vandaag las ik over het overlijden van Sander. 😢

Kort geleden dacht ik er nog aan vanwege alle gezondheidsproblemen maar toch is het ook weer onverwacht. Ik heb Sander drie keer mogen ontmoeten en hij is één van de mensen die een onvergetelijke indruk heeft gemaakt. Ik wens alle familie, vrienden en bekenden heel erg veel sterkte met dit verlies.


"If it measures good and sounds bad, it is bad. If it measures bad and sounds good, you've measured the wrong thing." [Daniel R. von Recklinghausen]

Niemand

Ik heb ergens anders al hier op AF al wel wat geschreven (kort)

Wat deze mensen hebben beleefd ,doorleefd en gegeven hebben aan mij persoonlijk en ook met name mijn dochter .
Dat zal ik altijd mee dragen ,de met name toen Wilma er nog was , vele gesprekken die we hadden .
Hun relatie tot elkaar en naar diverse anderen die ze kenden hier op AF ,was oprecht heel mooi .
Zij beiden waren een voorbeeld voor velen .
Sander rust zacht jij hebt het echt verdiend evenals in 2015 Wilma .
Toen ben ik wel geweest om Wilma weg te brengen ,maar dit werd mij even te veel .
Ik en wij allen thuis houden jullie  in onze mooie herinnering .
Diverse sets deels  volgens ThvW + Berret +HVDHeiden