• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.
 

Sander de Waal (KT88) overleden

Gestart door i2Paq, 30 september 2021, 11:36:02

Vorige topic - Volgende topic

graafie

shit, ik lees het nu pas... :'( Rust in vrede Sander.

jpio

Pioneer 20 serie, Onkyo-D 7955, Pioneer cdspeler, Nakamichi deck, Philips TvW 104 cdspeler, Planars 1.5 QR, 2x Rel T2, Q acoustics 3020i

quadpapa

Mijn dorpsgenoot begreep ik ooit van Berret,
helaas nooit ontmoet...
dat hij voortleve in de eeuwige hifihemel.

mediator

Jemig ik ben de laatste jaren helemaal niet zo actief en ik ken KT88 alleen van fora. Sander was voor mij wel een groot kenner van techniek. Hij had altijd goede raad op technisch vlak. Een gemis voor het forum. Hij heeft een jaar terug nog geholpen met mijn CD speler die de geest had gegeven. Pffff 55 jaar veel te jong.

Ad58

Tsjee, ik ben Sander op de diverse fora tegengekomen, maar nooit persoonlijk ontmoet.
Hij was nooit te beroerd om mensen te helpen, al was het maar op een forum.

55 is inderdaad veel te jong en hij heeft geen makkelijk leven gehad ook, zo te lezen.

Rust zacht Sander...

starbase218

Ik was lang geleden lid van Hififorum.nl. Om een beetje te peilen hoe het er in Nederland aan toe gaat aangaande hoe de politiek met het coronavirus omgaat (de recente berichtgeving verontrust mij), wilde ik kijken of er op dat forum wellicht een topic over ging. Niet per se om mij gerust te stellen, meer om een gevoel bij Nederland te krijgen. Ik woon namelijk sinds 2,5 jaar in Londen.

Ik vond niets over het virus, maar wel over Sanders overlijden.

Probeerde een paar keer om in te loggen, maar mijn account werkte niet meer. Kan heel goed zijn dat ik zelf heb gevraagd om dat te beëindigen; ik vond dat forum niet altijd een even prettige omgeving.

Na even nadenken Googelde ik op "forum audiofreaks", waarna ik al snel kon inloggen.

Ik wil mijn medeleven betuigen aan zijn vrienden en familie. Ik heb hem al jaren niet gezien, maar de 3-4 keer dat ik hem ontmoet heb, waarbij ik enkele keren bij hem thuis ook Wilma heb getroffen, staan me nog steeds bij. Een zeer sympathiek mens.

Iedereen hierbij gecondoleerd met Sander.

richard

23 november 2021, 20:53:41 #51 Laatste wijziging: 23 november 2021, 20:59:54 door richard
Citaat van: starbase218 op 22 november 2021, 21:55:39Iedereen hierbij gecondoleerd met Sander.
Ook jij en de anderen gecondoleerd.

Sander was best wel actief in de audiohobby en heeft ons in de jaren veel geleerd. Velen op afstand en anderen persoonlijk.

Hij en Wilma hebben zoals we weten geen makkelijk leven gehad, maar ondanks alle tegenslagen probeerde hij altijd wel wat positiefs en opgewektheid in zijn berichten te laten doorklinken ook al had hij alle reden het hoofd te laten hangen.

Jammer dat het voor Sander en Wilma niet gegeven is samen wat langer van het leven te genieten. Maar we zullen ons vooral hun positieve bijdrage in het onze herinneren.
Genoeg is beter.

Musicnerd

Hij was een bijzondere en waardevolle vriend.
Hij en wilma hebben mijn leven veranderd.
Ik wens ze beide samen een prachtige reis toe. Waar dat ook heen moge zijn.

Henri1

Ik verneem heden dit toch wel heftige nieuws.

Ik ben de laatste jaren (te) weinig op dit forum aanwezig geweest.

Vaarwel Sander, hopelijk met Wilma en je hifi spullen.
Luxman C-02
Luxman M-02
SONY CDP-XA5ES
Marantz NA6006
B&W Matrix 802 S3