• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.
 

Stofkap laten maken

Gestart door Robertluistert, 5 maart 2022, 13:51:53

Vorige topic - Volgende topic

Robertluistert

Hallo
Wie heeft goede ervaringen met het laten vervaardigen van stopkappen bv voor de draaitafel? En waar zouden jullie het laten doen? De mijne is na meer dan tien jaar uit elkaar gevallen. Lijm laat gewoon los.
Mvg
Robert
Nooit naar mij luisteren. Ik doe ook maar wat.

bartd


Robertluistert

Dank voor de link. De acryldelen zijn geschroefd. Hmmm biedt weer nieuwe perspectieven voor de oude stofkap....
Nooit naar mij luisteren. Ik doe ook maar wat.

Duclaasie

Ik heb hem laatst hier besteld: https://www.sdevries.nl/

Prima kap, volledig op maat en keurig netjes verzonden.

minplus

If nothing goes right, go left; If nothing's left, go right

Duclaasie

Ik was 83,- inclusief kwijt, 63,- ex verzenden. Verzenden was relatief duur, omdat de verpakking (custom polystyreen en passende doos) ook wordt doorberekend.

minplus

Hm.
Ik denk er al langer over om voor de OkkiNokki een officiële te nemen van 50 euri omdat degene van een euro die ik nu gebruik niet exact past en verschuift als er een kat op springt ook al functioneert hij verder goed.
Dan is 83 aardig veel.
If nothing goes right, go left; If nothing's left, go right

minplus

Waarbij ik me afvraag hoe kat-bestendig een officiële is. Heb er geen duidelijke afbeeldingen van kunnen vinden
If nothing goes right, go left; If nothing's left, go right

Duclaasie

De maat is natuurlijk bepalend voor de prijs, dus dat kan eventueel voordeliger uitpakken. Mijn kap is 400x450x200 met twee handgrepen. Ik zou er gewoon een mailtje aan wagen.

Tom!

Of een plaatje perspex kopen bij de bouwmarkt en zelf lijmen.
Geluid is een van de meest overschatte eigenschappen van muziek.
--- E. Schönberger

minplus

Heb ik ook aan zitten denken.
Of de klep die ik nu gebruik doorsnijden en verschoven lijmen want de Okki is vierkant en de klep rechthoekig.
Dat laatste kost niks. Hooguit die klep van een euro als de zaak volledig mislukt.
Maar ik heb er nog zo een.
If nothing goes right, go left; If nothing's left, go right

Robertluistert

Uiteindelijk na nog wat reddingspogingen een nieuwe kap besteld bij Sora.de
Nooit naar mij luisteren. Ik doe ook maar wat.

Kiiruna

standaard stofkap €40 ex. btw, daar kun je zelf niet voor aan de slag

Citaat van: Duclaasie op  5 maart 2022, 17:54:55Ik heb hem laatst hier besteld: https://www.sdevries.nl/

Prima kap, volledig op maat en keurig netjes verzonden.
Lenco L90 (de echte) met AT 120E, Lenco L70 met Empire XV-15/625E, Rotel RQ 970 BX, RC 971, RB 991, RDP 980, RDD 980, RT 940 AX, RDV 985, RR 990, Davis Furot, Sony GX79ES, Quad 11L, Quad 33, FM 3, 405, Philips CD104

Heintje

Citaat van: Kiiruna op  8 maart 2022, 15:42:21standaard stofkap €40 ex. btw, daar kun je zelf niet voor aan de slag

Citaat van: Duclaasie op  5 maart 2022, 17:54:55Ik heb hem laatst hier besteld: https://www.sdevries.nl/

Prima kap, volledig op maat en keurig netjes verzonden.


Ik zie daar "Overige prijzen op aanvraag". 
Nou, dan doe mij er eentje van een tientje!  ;D

Of bedoelen ze "niet-standaard afmetingen op aanvraag, offerte volgt"?  8)

Robertluistert

Kapje is binnen. Met een paar schroefjes is het ding in een handomdraai in elkaar gezet. Stevig en strak. Verantwoorde uitgave😜
Nooit naar mij luisteren. Ik doe ook maar wat.