• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.
 

Nieuwe Nederlandse draaitafel

Gestart door Rubble, 3 maart 2017, 18:27:54

Vorige topic - Volgende topic

Rubble

Citaat van: sliceofhogan op  6 maart 2017, 13:58:56
Echt wel! Ik ga een kickstartje doen met een hoofdtelefoon met 2 geintegreerde platenspelers - voor optimale kanaalscheiding.

Totaal overbodig flauwekulding, die wielie. Sorry.
Welke draaitafel (of eender welk ander audio component) is er dan niet overbodig?
"We sleep in separate rooms, we have dinner apart, we take separate vacations - we're doing everything we can to keep our marriage together."

Rodney Dangerfield

sliceofhogan

Die, waarmee je optimaal recht doet aan de moeite die artiest en opnametechnicus in hun opname hebben gestoken. Anders gewoon streamen/cd'tje in een gleufje. Makkelijker en beter  :D

Maar het meeste gelul gaat hier helaas over hoe kan ik voor een dubbeltje op de eerste rang zitten zonder daar enige moeite voor te doen, dus voor die doelgroep een toppert, die wielie. Hoewel voor diezelfde doelgroep natuurlijk veeeeeeel te duur.....

Audiofreak betekend bij mij dat ik alle beschikbare tijd, budget en moeite in mijn audio gebeuren steek, voor anderen is het wisselen van een om5 naaldje tegen een om10 al teveel moeite/geld. En vaak heb je helemaal geen geld nodig, alleen wat tijd en moeite om alles optimaal af en in te stellen.

Agrippa

9 maart 2017, 12:07:59 #32 Laatste wijziging: 9 maart 2017, 12:21:54 door Agrippa
Beauty is in the ear of the beholder

Niemand

Citaat van: Sytse Fliege op  3 maart 2017, 18:51:23Ja, dit vind ik ook een cool ding en het lijkt me behoorlijke potentie te hebben.
x2
Diverse sets deels  volgens ThvW + Berret +HVDHeiden

sliceofhogan

Gooi ik er nog ff een nieuwe klassieker tegenaan:
AEC met Decca NOS

minplus

Waarbij dit wel een heropening van een oud topic is terwijl het in feite om dit topic gaat:

https://audiofreaksforum.nl/index.php?topic=46241.0
If nothing goes right, go left; If nothing's left, go right