• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.

Infinity's RS 5001 in nieuwstaat VERKOCHT!

Gestart door Ad58, 2 september 2022, 16:16:33

Vorige topic - Volgende topic

Ad58

2 september 2022, 16:16:33 Laatste wijziging: 11 september 2022, 12:37:52 door Ad58

Te koop aangeboden een paar Infinity's RS 5001 omdat mijn vrouw en ik een ernstig meningsverschil hebben over wat er bij ons interieur past.....
Deze speakers verkeren in exceptionele staat;  technisch en optisch echt 100%. Ook de frontjes zien er als nieuw uit. Alsof de speakers zó uit de winkel komen; er valt niets op aan te merken.
De foamranden van de woofers zijn onlangs professioneel vervangen door nieuwe en de beroemde Emit-K tweeters verkeren in uitmuntende staat. Aan deze speakers ga je nog jarenlang plezier beleven!
De afmetingen bedragen 94 bij 24 bij 29 cm.
Het geluid is weergaloos maar daar staan deze speakers ook om bekend. Komen nog uit de gouden jaren van Infinity.
De set is hier (te Breda) te bekijken, te inspecteren, te besnuffelen (swaffelen niet toegestaan) en te beluisteren; Spotify en CD speler zijn aanwezig.

De speakers komen uit een rook- en dier vrije ruimte.

Eventueel meer foto's op aanvraag.

De set mag met spijt in mijn hart naar een nieuwe gelukkige eigenaar voor slechts €250,- . En daarmee heb je heel veel speaker voor heel weinig geld!

Ad58