• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.
 

Tannoy arden reparatie

Gestart door Adrianus, 23 september 2022, 17:28:48

Vorige topic - Volgende topic

Adrianus

Weet iemand toevallig iets meer over Henk (Henk Kippersluis)uit Nunspeet.
Hij wordt op internet en in dit forum aangeraden als erg deskundig.
Heb een paar tannoy Arden 1 boxen die aan deskundige reparatie toe zijn maar kan hem nergens vinden op internet.
Andere echt goede adressen zijn ook welkom.

Niemand

zie PM,dat stuur ik zo met telnr en naam van de persoon die van diverse mensen al tannoys gedaan heeft naar volle tevredenheid.
Diverse sets deels  volgens ThvW + Berret +HVDHeiden

i2Paq

Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

Henk Kippersluijs

17 oktober 2022, 11:18:40 #3 Laatste wijziging: 19 oktober 2022, 09:02:42 door Henk Kippersluijs
Hier ben ik.
Henk Kippersluijs.
Dus niet kippersluis
En ook niet Henk uit Huizen, maar uit Nunspeet.
henk.kippersluijs@hotmail.nl
Daar ik op meerdere fora een zoekende kreeg voor reparatie van defecte tannoy units deze keer maar aangemeld.
Repareer nog steeds vooral tannoy en jbl voor de "doorgevers" maar heb geen advertenties of website meer staan.
Vanda

Adrianus

Hallo Henk Kippersluijs
Bedankt voor je reactie.
Was inderdaad naar iemand op zoek die mijn Tannoy's hpd 385 op een goede manier kon refoamen.
Dit is inmiddels dankzij een tip via dit forum naar volle tevredenheid door Peter uit Schiedam gedaan.


 

Henk Kippersluijs

Citaat van: Henk Kippersluijs op 17 oktober 2022, 11:18:40Hier ben ik.
Henk Kippersluijs.
Dus niet kippersluis
En ook niet Henk uit Huizen, maar uit Nunspeet.
henk.kippersluijs@hotmail.nl
Daar ik op meerdere fora een zoekende kreeg voor reparatie van defecte tannoy units deze keer maar aangemeld.
Repareer geen speakers meer maar technische info kan ik je nog wel geven.