• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.
 

hifi setje

Gestart door kalisi, 27 november 2022, 09:42:07

Vorige topic - Volgende topic

RJVR

28 november 2022, 17:45:21 #15 Laatste wijziging: 28 november 2022, 17:47:28 door RJVR
En uiteraard testen/kijken of de luidsprekers en alle unit's goed werken. Let ook op of de tweeter en de stofkap van de woofer in orginele staat zijn en niet ingedeukt, dit verlaagt de waarde flink als dat zo is.

De Dynaudio luidsprekers zijn ook een goede keuze, de audience zit een serie lager dan de contour maar is ook goed. Dynaudio maakt de beste tweeter ter wereld de "dynaudio esotec"

Bij een monitor luidspreker moet je eventueel stands hebben om ze goed te plaatsen.
Nad D3020, B&W Dm 2a/Dm4, AKG K-271 MKII, Pro-Ject Phono Box E, Dual CS505-2/Ortofon OM10 --> Denon RCD-M41, Yamaha NX-E700.

kalisi

Dank jullie voor de hulp en adviezen. Net de yahama RN803D besteld en gisteren, na luisteren, besloten voor de Contour met mooie kabels en originele standaards. Ik hoop van het weekend te kunnen luisteren.

RJVR

Goede keuze, Het zijn mooie luidsprekers de Dynaudio contour serie.
Nad D3020, B&W Dm 2a/Dm4, AKG K-271 MKII, Pro-Ject Phono Box E, Dual CS505-2/Ortofon OM10 --> Denon RCD-M41, Yamaha NX-E700.

Duclaasie

Sodemieter, dat is nog eens doortastend handelen! Veel plezier met je aankoop.

minplus

Flitsend. :)
Veel plezier!
If nothing goes right, go left; If nothing's left, go right

schuit

alvast veel plezier, de yamaha werkt hier uitstekend en de speakers lijkt ook mooie upgrade tov computerboxjes.

Je kan de musiccast app downloaden op telefoon, daarmee is alles via wifi te bedienen.
En zodra het in huis is de room optimiser cyclus activeren dat werkt zodra je de microfoonstekker in de aansluiting aan de voorkant stopt.  Dan wordt er een inmeet cyclus gestart.
Roksan Attessa, NAD CD
Focal electra 927Be

kalisi

Update:
De Yahama was niet op voorraad op dit moment. Ik heb toen de Nad c368 met bluos module aangeschaft. Binnen korte tijd kon ik vanaf mn een  macbook een flac-bestand streamen (money van Pink Floyd) en ik was erg blij met het geluid. Het klinkt super (vergeleken met de pc boxen rommel). De Bluos app vergt meer tijd, tot nu toe herkent de app het apparaat niet (Morgen, wanneer uitgerust, verder).

AntiAudioKwakzalverij

Citaat van: kalisi op  3 december 2022, 17:06:42Update:
De Yahama was niet op voorraad op dit moment. Ik heb toen de Nad c368 met bluos module aangeschaft. Binnen korte tijd kon ik vanaf mn een  macbook een flac-bestand streamen (money van Pink Floyd) en ik was erg blij met het geluid. Het klinkt super (vergeleken met de pc boxen rommel). De Bluos app vergt meer tijd, tot nu toe herkent de app het apparaat niet (Morgen, wanneer uitgerust, verder).
Heb je de versterker wel in het netwerk gekoppeld? En je moet ook zorgen dat je telefoon en versterker in het zelfde netwerk zitten. Veel luisterplezier de komende tijd.

kalisi

 
[/quote]
Heb je de versterker wel in het netwerk gekoppeld? En je moet ook zorgen dat je telefoon en versterker in het zelfde netwerk zitten. Veel luisterplezier de komende tijd.
[/quote]
Dank! Het is gelukt ;D