• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.
 

Narnia

Gestart door richard, 8 januari 2006, 01:53:20

Vorige topic - Volgende topic

richard

Vanavond Narnia beleeft, een erg mooi gemaakte film.

Het sprookjesverhaal is erg leuk en het land word bewoond door fantastich knap en mooi geanimeerde dieren en wezens.

Voor de liefhebbers van films als Harry Potter of LOTR een aanrader om er voor naar de bioscoop te gaan.
Genoeg is beter.

muziekfreak

Idd een erg vermakelijke film en tipje van de sluier....harry potter 4 is VELE malen beter  ;D

s_k

En ik vond ze allebei niet echt :(.
(vond de eerste drie potters way beter!)

Wilmo

Narnia vond ik veeeeel te fantastisch, als je lotr en nog wat andere veldslag/fanatsy films had gezien is narnia geen reet aan. Te veel onogische gebeurtenissen, klein veldslagje, rare acteurs. Nee ik vond het niet echt een goede film.

muziekfreak

Vergeet niet dat je nu appels met peren vergelijkt...je moet de film in context bekijken

Narnia is een kinderfilm...lotr totaal niet  ;)

Wilmo

narnia was toch ook voor ouder dan 12? En ik meen dat lotr dat ook was. Maar iig je hebt gelijk want het is wel iets heel anders.

Maar het ging me even erom wat ik ervan vond:P ik heb lotr gezien en narnia en narnia vond ik een beetje naja laat maar ;D

muziekfreak

hij heeft een rating vanaf 16 jaar kun je nagaan hoe stom de kijkwijzers zijn.

Lotr zit meer in die richting dan deze film  ::)


richard

21 januari 2006, 18:39:00 #7 Laatste wijziging: 21 januari 2006, 18:41:58 door richard
Citaat van: Muziekfreak op 21 januari 2006, 18:15:11
hij heeft een rating vanaf 16 jaar kun je nagaan hoe stom de kijkwijzers zijn.
Hebben ze dan ergens 'fuck' of 'shit' gezegd? Ik ben er met mijn nichtjes van 11 en 13 jaar naar toe geweest, daar was het prima voor geschikt. Ik zou ze voorlopig nog niet meenemen naar LOTR.
Ze gaan ook naar Harry Potter, maar daar is de sfeer toch een stuk duisterder.
Genoeg is beter.

Ruud15

Kinderfilm, vond er geen reet aan! :laugh:

Motorblokje

Hey allo


Zullen we dan maar niet beginnen over deel 2 want die was pas slecht  :o :o :o :o


Mvg Moto
Remember remember the fifth of November
Gunpowder, treason and plot.
I see no reason why gunpowder, treason
Should ever be forgot...

DannyLambal

Ik hoop em spoedig te zien, want die lijkt me echt mooi.
Ben een liefhebber van dat soort films.

Fantasy en tjap-tjoi films staan me altijd aan iig :D
Philips ampje // Onkyo Y-3P // Philips FB-825

Wietze de Boer

Ik ben afgelopen zomer op vakantie geweest naar..... Narnia!   ;)

De brug-wegspoel-scene in Prince Caspian (Narnia 2) is in 2007 opgenomen vlakbij het plaatsje Bovec in Slovenië. Zodra ik daarvan hoorde in de extra features op de DVD, kreeg ik het idee om daarheen op vakantie te gaan.

Het was een zeer geslaagde vakantie! Wat een prachtige omgeving! De rivier die in de film werd gebruikt heet Soca. Ik ben erop wezen raften en heb er een eind langs gewandeld. We hebben thee gezet met rivierwater, het is namelijk erg lekker bronwater. Ik heb er zelfs nu nog een paar flessen van thuis staan.  :)

Natuurlijk hebben we ook even het gebied opgezocht waar gefilmd is. Helaas hebben ze niks achtergelaten. Het enige wat nog een aanwijzing geeft zijn een paar korte rails (misschien van dolly camera's?) en er ligt nog een halve dwarsbalk van de brug. Het gebied is echter wel herkenbaar in de film!

Vorig jaar kwam deel 3 uit: Voyage of the Dawn Treader. Misschien wel de beste Narnia-film tot nu toe! Schitterend gemaakt met een betere regisseur en fantastische effecten.

Ja, je kunt mij wel een beetje Narnia-fan noemen.  ;D

Grace and peace,

Wietze
______________________________________________________________________
"Maar uw ogen zijn zalig omdat zij zien, en uw oren omdat zij horen." - Mattheus 13:16