• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.
 

Audiotegels (2x!) - Made by Berret (VERKOCHT)

Gestart door Tannoysuperprestige 2, 7 februari 2023, 15:46:41

Vorige topic - Volgende topic

Tannoysuperprestige 2

7 februari 2023, 15:46:41 Laatste wijziging: 5 maart 2023, 14:37:16 door Tannoysuperprestige 2
IS EEN EXTRA SET!!! IK BEN ZELF EEN GROOT FAN VAN DE AUDIOTEGELS!!

Ik heb twee Audiotegels over. Het zijn Audiotegels in een zeer fraai uitvoering. Zie de foto's. De tegels zijn identiek. Ze zijn 50 cm breed en 40 cm diep.

Ze zijn gemaakt door Berret. Voor mij zijn Audiotegels een onmisbaar onderdeel voor het luisteren naar muziek. Geldt ook voor de Audiolamp. Zie mijn andere advertentie.

Met Audiotegels en een Audiolamp beleef je je muziek met meer emotie, het is alsof de muziek naar je toekomt, je ervaart de muziek als fijner, plezieriger en meer tastbaar in de ruimte. We weten nog immer niet hoe ze precies werken. Passen ze de ruimte voor je aan? Of......hebben ze een positieve invloed op jou, als luisteraar en dat je daardoor de muziek als plezieriger ervaart? Ik (en velenl met mij) weten niet hoe het echt werkt! Berret misschien wel!

Ik vraag per tegel 225 euro. Indien je ze beiden in 1 x koopt vraag ik er 400 euro voor. Voor beiden  ;)

Bij interesse mag je mij een PM sturen.
Aanvullende informatie kun je opvragen bij Berret of Theo van Wermeskerken.