• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.

ik zoek hersteller van cyrus versterkers

Gestart door FREDDY VAN DAELE, 17 februari 2023, 11:07:24

Vorige topic - Volgende topic

FREDDY VAN DAELE

Ik heb een Cyrus 1 versterker / tuner.
Dateert van de jaren 1990 ....geeft plotseling geen kik meer.

Geen hond

17 februari 2023, 16:45:49 #1 Laatste wijziging: 17 februari 2023, 16:48:22 door Niemand
Citaat van: FREDDY VAN DAELE op 17 februari 2023, 11:07:24Ik heb een Cyrus 1 versterker / tuner.
Dateert van de jaren 1990 ....geeft plotseling geen kik meer.

per ongeluk koptelefoon plug laten zitten?
Ik heb dat zelf gehad ,maar dan zo dat na het verwijderen van de plug de speakers niet werden ingeschakeld .
Andere ingang er in gesoldeerd en klaar .
Indien nodig zijn hier wel wat mensen die de versterker wel weer goed krijgen .
Sietseflyge en diverse anderen .
Diverse sets deels  volgens ThvW + Berret +HVDHeiden

Analogica

Beste Freddy,
Een versterker uit 1990 zal best wel aan onderhoud toe zijn. Maar wel altijd de moeite waard om te repareren. Ik zou het zeker doen. Zelf heb ik een oude Cyrus CD/DAC speler en die klinkt nog steeds heerlijk. Zelf heb ik een hele goede ervaring met Vintage Audio Repair in Dordrecht. Niet super goedkoop maar zeker het geld waard je kan ze mailen, Vintage Audio Repair <info@vintageaudiorepair.nl>

Henny

Regenpak

8 juli 2024, 16:29:04 #3 Laatste wijziging: 8 juli 2024, 16:32:24 door Regenpak
Cyrus One tuner en versterker zijn separaat. Of zijn ze allebei stukkend? Als van de tuner de MAB stuk is (controller) is het einde oefening maar anders is-ie waarschijnlijk wel te fixen. Versterker is te fixen. PM als je naar Halsemaville wil komen.

Edit: dat zit er vast niet meer in. De post is van februari...

Tjerk
It's been Monday all week long!

Walt