• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.

Dragonfly als USB DAC voor bijvoorbeeld AppleMusic

Gestart door Henri1, 11 maart 2023, 10:03:38

Vorige topic - Volgende topic

Henri1

Van de Dragonfly zijn er 3 midellen beschikbaar, de "black", "red" en de "cobalt".

Heeft er hier iemand ervaring mee aangesloten via computer, tablet of smartphone ?
Aangeloten op cinch van de versterker.

Wat zijn de resultaten en bevindingen ?
Luxman C-02
Luxman M-02
Sony ES CD player
Marantz NA6006
B&W Matrix 802 S3

Henri1

Luxman C-02
Luxman M-02
Sony ES CD player
Marantz NA6006
B&W Matrix 802 S3

ceejee

ik gebruik de cobaltversie voor de ipad verbonden met de B&W P9 koptelefoon. Top!!!
Musical Fidelity KW 500<br />Meridian 502/557<br />Meridian 506.24<br />Marantz SA 11 s3<br />Meridian 504<br />Adam column MK III <br />Audio Physic tempo VI<br />Technics SL1210MKII <br /> Grado reference platinum (in luisterruimte)<Dynaudio focus 50, Pioneer LX800 (in woonkamer)

mediator

Ik heb de red gehad voor onderweg. Tweedehands wel te verstaan. Ik heb hem na een week verkocht omdat het al wel duidelijk was dat het hem niet ging worden. De red had nog sterker de typische Audioquest eigenschap van smooth klinken maar met een tilt in het mid / mid-hoog. Ik herken dat ook van een aantal kabels die ik van hem heb gehad (bijvoorbeeld Colorado, Columbia). Maar de red had het in hogere mate. Misschien licht het aan mijn oren maar ik kon er niet mee uit de voeten.

Henri1

Goede informatie.
Ik ga er dan ook voor passen voor mijn toepassing.

De zoektocht naar een betaalbare DAC met USB blijft bestaan.
Luxman C-02
Luxman M-02
Sony ES CD player
Marantz NA6006
B&W Matrix 802 S3