• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.

Berret's netspannings inspanning

Gestart door Theo van Wermeskerken, 16 september 2023, 10:36:33

Vorige topic - Volgende topic

Walt

4 mei 2024, 09:15:55 #105 Laatste wijziging: 4 mei 2024, 09:17:48 door Walt
Ik weet dat we hier geen prijzen gaan noemen, en ik vind het zelf een eerlijk bedrag, maar je moet ongeveer denken aan de kosten van de audiolamp + gelijkrichter, best een flink  bedrag, dit is niet om mensen te ontmoedigen, maar het betreft dus wel een pittige investering. Als je budget het toelaat zou ik Berrets blok zeker proberen, stroom heeft veel invloed op je weergave, meer dan de meeste denken.

kwabbernoot

Ach, deze maand komt het vakantiegeld weer binnen en als ik dan heel rustig aan doe, moet het denk ik wel lukken.

Hoop ik...

Buell

Omdat alles, wat ik tot nu toe bij Berret of Theo v Wermeskerken heb gekocht, mij positief heeft verbaasd met hun werking heb ik een stekkerblok bij Berret besteld.
Normaal wil ik zaken eerst in mijn set horen, maar in dit stekkerblok heb ik het volste vertrouwen.
To be continiud  ;)
Als iedereen de eerste viool wil spelen, krijg je nooit een orkest bij elkaar.
Line Magnetic LM219ia | Audio GD R7 dac| Magna Hifi_Mano Ultra MKIII streamer | TvW Erres(Philips) CD104 | PrimaLuna 8 cdspeler | Sonus Faber Guarneri memento| Sonore harmonizers| Audio tegels | Audio lamp | stroom  M-Way

Walt

Leuk! Ik ben benieuwd naar je ervaringen!

Starsky

Ik ben zeker ook benieuwd..
Is er toevallig ook een demo versie beschikbaar?
Ik lees graag de ervaringen van de gebruikers van het blok  ;)

Theo van Wermeskerken

Een demo exemplaar van het stekkerblok is beschikbaar via forumlid Hero als je woonachtig bent in de noordelijke helft van het land.
Anders even Berret een pm sturen voor een exemplaar elders.
Je hoeft geen loodgieter te zijn om van buizen te houden