Berret's netspannings inspanning

Gestart door Theo van Wermeskerken, 16 september 2023, 10:36:33

Vorige topic - Volgende topic

berret

Wat heet commercieel aktief? Ik kan er ook mee naar een grote kabel fabrikant gaan, die ook mijn tegels bij demonstraties gebruikt. Ik denk dat die zeer geïnteresseerd is. En dan wordt het wel commercieel. Iets wat ik niet interessant vind. 
Maar een vergoeding voor materiaal en gewerkte uren vind ik normaal.

Walt

Precies, gewoon een wat uit de hand gelopen hobby projectje. Jouw blok komt hier vast ook nog wel een keer, ben zeer benieuwd na al die positieve ervaringen! 

morph

Citaat van: ralf op 20 oktober 2024, 16:38:38
Citaat van: Walt op 20 oktober 2024, 15:40:29Meeste van ralf zijn projecten komen niet verder dan de ideeën fase, en daarvoor is geen CE merk nodig...  ;D

Zag in je filter van de dipolen ook ducktape zitten?

Maar Walter jammer dat je altijd zo reageert.
Als je eerdere vraag vrij was geweest van suggestieve toevoegingen was er minder gedoe om ontstaan, vermoedelijk...

Citaat van: ralf op 17 oktober 2024, 19:38:48Vraagje zit er een CE keurmerk op.

Of trap ik nu iemand op zijn tenen ?

Citaat van: ralf op 19 oktober 2024, 15:55:40Maar aan de reactie merken mag je hier niet te kritisch over zijn.

't Lijkt me verstandig die methode maar niet meer toe te passen.

...en het lijkt me verstandig om Heintjes advies te volgen:
on topic.

Geen hond

Citaat van: Walt op 20 oktober 2024, 17:08:44Precies, gewoon een wat uit de hand gelopen hobby projectje. Jouw blok komt hier vast ook nog wel een keer, ben zeer benieuwd na al die positieve ervaringen! 
je weet mijn adres toch?
Diverse sets deels  volgens ThvW + Berret +HVDHeiden

Walt

Tannoysuperprestige 2

Laten we ons focussen waar het om gaat. Wat doen deze pracht stroomblokken en wat leer ik er van?

Deze stroomblokken of dozen brengen een mooie vorm van rust en evenwicht in de muziek. Rust in de zin van 'stilte'. Dit is een moeilijk uit leggen begrip. Ik doe een kleine poging. Het is alsof de muziek langzamer klinkt. Alsof alles meer tijd krijgt. Daardoor klinkt het (voor mij)vloeiender en boeiender. Ik luister nu naar Leonard Cohen - Thanks for the Dance -. Een sublieme muzikale opname. Klinkt vanzichzelf al...langzaam...nu nog 'langzamer'. Beter gezegd: alles krijgt nog meer tijd en ruimte. Terwijl ik dit zit te tikken moet ik mij enorm concentreren om door te tikken. Ik merk dat ik steeds stop en dan aan het luisteren ben......echt mooi dus! De stem van Leonard Cohen komt vanuit een soort niets met een subtiele echo.

Mijn vorige stroomblok (Made by Theo) had 8 ingangen. 4 x geaard en 4 x niet gaard. De stroomblokken van Berret (ik heb er twee) zijn volledig geaard. Ik heb geleerd van Theo hoe ik de aarde los kan maken in een stroomkabel (wat is de meest slimme methode). Graag aan Theo vragen hoe/wat.

O ja, ik werk bij Action.🤣🤣. Kijk maar op LinkedIn wat ik er doe. Zowel Berret en Action brengen veilige producten op de markt. Met een duidelijk verschil. De stroomdozen van Berret zijn subliem gebouwd, zien er supermooi uit en hebben een fraaie subtiele werking. Hij kan er domweg niet veel aan verdienen. Daarvoor is de verkoopprijs te laag en de te verkopen aantallen te laag. Mi is het doel van Berret niet om er 'rijk' van te worden. Integendeel! Hij maakt voor ons mooie producten waar we blij van worden en houdt daardoor (m.i.)de verkoopprijzen aantrekkelijk laag. Action richt zich op mooie en leuke producten voor de consument. Zien er ook leuk en 'hebberig' uit. Action heeft nu 2800 winkels. Dus een mega inkoop- en verkoopkracht en daardoor super goedkoop. Action verdient daardoor er een leuk 'zakcentje' aan. Let op de mega inkoop- en verkoop volumes!

Ik kan alleen maar, zonder meer en zonder aarzeling zeggen: bestel zo'n stroomblok bij Berret en het maakt je blij en gelukkig.

berret

Citaat van: Tannoysuperprestige 2 op 20 oktober 2024, 18:37:31Laten we ons focussen waar het om gaat. Wat doen deze pracht stroomblokken en wat leer ik er van?

Deze stroomblokken of dozen brengen een mooie vorm van rust en evenwicht in de muziek. Rust in de zin van 'stilte'. Dit is een moeilijk uit leggen begrip. Ik doe een kleine poging. Het is alsof de muziek langzamer klinkt. Alsof alles meer tijd krijgt. Daardoor klinkt het (voor mij)vloeiender en boeiender. Ik luister nu naar Leonard Cohen - Thanks for the Dance -. Een sublieme muzikale opname. Klinkt vanzichzelf al...langzaam...nu nog 'langzamer'. Beter gezegd: alles krijgt nog meer tijd en ruimte. Terwijl ik dit zit te tikken moet ik mij enorm concentreren om door te tikken. Ik merk dat ik steeds stop en dan aan het luisteren ben......echt mooi dus! De stem van Leonard Cohen komt vanuit een soort niets met een subtiele echo.

Mijn vorige stroomblok (Made by Theo) had 8 ingangen. 4 x geaard en 4 x niet gaard. De stroomblokken van Berret (ik heb er twee) zijn volledig geaard. Ik heb geleerd van Theo hoe ik de aarde los kan maken in een stroomkabel (wat is de meest slimme methode). Graag aan Theo vragen hoe/wat.

O ja, ik werk bij Action.🤣🤣. Kijk maar op LinkedIn wat ik er doe. Zowel Berret en Action brengen veilige producten op de markt. Met een duidelijk verschil. De stroomdozen van Berret zijn subliem gebouwd, zien er supermooi uit en hebben een fraaie subtiele werking. Hij kan er domweg niet veel aan verdienen. Daarvoor is de verkoopprijs te laag en de te verkopen aantallen te laag. Mi is het doel van Berret niet om er 'rijk' van te worden. Integendeel! Hij maakt voor ons mooie producten waar we blij van worden en houdt daardoor (m.i.)de verkoopprijzen aantrekkelijk laag. Action richt zich op mooie en leuke producten voor de consument. Zien er ook leuk en 'hebberig' uit. Action heeft nu 2800 winkels. Dus een mega inkoop- en verkoopkracht en daardoor super goedkoop. Action verdient daardoor er een leuk 'zakcentje' aan. Let op de mega inkoop- en verkoop volumes!

Ik kan alleen maar, zonder meer en zonder aarzeling zeggen: bestel zo'n stroomblok bij Berret en het maakt je blij en gelukkig.
Hier word ik ook blij van...
Dit is precies de reden waarom ik die dingen maak.

Geen hond

die reden weet ik maar al tegoed, Ik volg dit nu al bijna sinds je er mee begon en het ook vertelde .
Daaruit blijkt echt,
 dat je het volgens de principes van jouw leermeester Henri van der Heide toepast .
Zijn principe was en jouw principe is:
"Mooie dingen voor de mensen maken ,Daar wordt ik gelukkig van ,"
Mooie filosofie is dat hoor,
 echt wel ;)

ascendo

Ik wilde maar eens vragen waarom ik niets meer lees over Berret zijn stroomdozen ;)
Is dit project stopgezet of zijn er misschien leverings problemen
met het een en ander.
Misschien kan de bouwert ( Berret) hier iets zinnigs op zeggen.

Bedankt bij voorbaat

Geen hond

Citaat van: ascendo op 14 januari 2025, 15:00:04Ik wilde maar eens vragen waarom ik niets meer lees over Berret zijn stroomdozen ;)
Is dit project stopgezet of zijn er misschien leverings problemen
met het een en ander.
Misschien kan de bouwert ( Berret) hier iets zinnigs op zeggen.

Bedankt bij voorbaat
misschien een pm naar hem sturen?

ascendo

Ja dat had ik inderdaad kunnen doen.
Ik dacht misschien dat het beter was om het hier in het forum te schrijven.
Ik neem aan dat dit toch een zeer interessant onderwerp is.
En zoals ik dat had begrepen van Berret was er een lijst van mensen die interesse hadden in dit stroomblok.

berret

Citaat van: ascendo op 14 januari 2025, 16:22:31Ja dat had ik inderdaad kunnen doen.
Ik dacht misschien dat het beter was om het hier in het forum te schrijven.
Ik neem aan dat dit toch een zeer interessant onderwerp is.
En zoals ik dat had begrepen van Berret was er een lijst van mensen die interesse hadden in dit stroomblok.
Nee hoor, terechte vraag.

Ik ben net bezig met een serie van 5 met 5 stopcontacten. Afhankelijk van mijn andere werk zijn die ergens volgende week klaar en dan kunnen de 1e 5 wachtenden hun blok tegemoet zien. De eerste 5 met 8 stopcontacten komen over een week of 3, als alles meezit.

Starsky

Is er een reden waarom het er 5 of 8 zijn?
Voor mij zou 3 al voldoende zijn bij wijze van spreken..

Walt

Ha Berret, die met 8 stuks, zijn die allemaal al verkocht?

Zou het ook mogelijk zijn het vaste netsnoer te vervangen door een input connector, zodat je een eigen snoer aan kan sluiten?

ascendo