• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.

UL40-S2 printplaat

Gestart door Pie_err, 25 september 2023, 15:56:32

Vorige topic - Volgende topic

Pie_err

25 september 2023, 15:56:32 Laatste wijziging: 25 september 2023, 16:54:05 door Pie_err
Wie o wie kan me helpen?
Van m'n UL40-S2 buizenversterker (bouwpakket Menno van der Veen) heeft na jaren trouwe dienst de printplaat het begeven. Is hier en daar enigszins verbrand.
Waar, of hoe kom ik aan een nieuwe printplaat (Heb Menno van der Veen gevraagd en die melde dat deze niet meer leverbaar zijn).

Mvg Pie_err

minplus

Pie_err

Nee, minplus, dat wordt hem niet, is enigszins hier en daar wat verbrand.

minplus

Sommigen hier zijn goed om zelfs dat te repareren.
Vraag is alleen of het de moeite waard is.

amp

25 september 2023, 23:17:07 #4 Laatste wijziging: 25 september 2023, 23:27:20 door amp
Printplaat eruit en de boel zonder printplaat opnieuw erin bouwen/solderen.....dit is ook sowieso beter.

Maar als er niet teveel in de fik is gegaan kun je met wat draadjes nog wel wat verbinden.....

Buishouders zitten zeker op de print gesoldeerd.......? Vragen om problemen natuurlijk..

Sytze Fliege

Ik denk dat je de vraag beter op het forum van circuit online kan stellen of eventueel zelfbouw audio.

Als je het ontwerp van de printplaat wel kan krijgen van Menno, dan zou je er zelf een kunnen laten maken bij een printplaatfabrikant.

Ach, 🐸 toch op!

Gelieve mij niet serieus te nemen, tenzij ik serieus ben