• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.

Scan speak discovery Nassac

Gestart door Paulus G, 8 november 2023, 17:55:17

Vorige topic - Volgende topic

Paulus G

Goedemiddag allemaal.

Een aantal weken geleden heb ik een set Scan Speak Nassac op de kop getikt en nu ben ik eigenlijk op zoek naar wat specificatie van deze luidsprekers maar ik kan nauwelijks iets vinden.Heeft iemand hier iets over?
Ik hoor het graag.

Groet,

dimitri

COMPONENTEN
Hoog: Scan Speak R2604/833000
Midden: Scan Speak 15M/4624G00
Laag: Scan Speak 18W/8434G00
Filter: 3-weg

CABINET
Hoogte 1030mm (zonder spikes)
Breedte 210mm
Diepte 350mm

zelfbouwaudio
Technics SL-1500C | Shure V15-III/SAS & Denon DL-103/FG2 | Luxman C-02 / M-02 | Tannoy Arden mk.1 (met Peter GRF-R x-overs)

Paulus G

Hoi Dimitri,
Bedankt voor je reactie, maar zijn er ook bouwtekeningen van het filter beschikbaar? Blijkbaar is er ooit een heel stuk overgeschreven maar als ik dat probeer te downloaden zegt hij dat het niet beschikbaar is.

Groet,
Paul

dimitri

Je bedoelt denk ik die link naar SpeakerKits.nl. Op deze pagina
Ik begrijp dat die niet meer bestaan. Misschien kun je contact opnemen met Speaker & Co in Haarlem? Ze hebben i.i.g. een tijdje dezelfde naam gedeeld, dus wie weet hebben ze iets met elkaar te maken.
Technics SL-1500C | Shure V15-III/SAS & Denon DL-103/FG2 | Luxman C-02 / M-02 | Tannoy Arden mk.1 (met Peter GRF-R x-overs)

Paulus G

Hoi,

Dat kan ik nog wel eens proberen. Ik was toen Speaker en Co nog open was daar met regelmaat te vinden. Ik ga hem eens een seintje geven. Dank je wel.

WanFie

Speakerkits bestaat inderdaad niet meer. André Smol was de laatste keer dat ik hem sprak ziek. Aad van der Waal uit Ridderkerk was bij de demo op onze audioclub. Hij heeft kennelijk iets te maken met Conradi Acoustic. Misschien dat je daar verder komt.
Die luidspreker is namelijk een ontwerp van André Smol.
:) Aandacht maakt alles mooier  :)

Paulus G

Hey dat is goed nieuws!
Ik ben wellicht weer een stapje verder. Ik ga even op zoek.
Dank je wel!

Groet,
Paul