Voor als je nog iets leuks zoekt:

Gestart door DTdH, 1 december 2023, 15:53:35

Vorige topic - Volgende topic

DTdH

Ik ga ervan uit dat jullie niet (echt) tot de doelgroep van de aanbieder horen, maar wilde deze MP jullie niet ont-houden, omdat ik onder de indruk was van de hoeveelheid en het niveau:

https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-en-foto/bandrecorders/m2052070377-teac-akai-revox-tanberg-pioneer-sony-en-nakamichi

Mogelijk ten overvloede: Niet van mij / ik heb er geen belang bij.

Dirk
Bewerk bericht

minplus

Apart.
Wat vreemde taalfouten. Heb wat vraagtekens maar mogelijk volledig onterecht.
Als ik in de buurt van Deventer woonde zou ik gaan kijken naar de Naks.
If nothing goes right, go left. If nothing's left, go right

Robertluistert

Heb contact gehad met de aanbieder. Vreemde snuiter. Meteen in all caps antwoorden dat ik niet moest denken dat ik hem het vel over de neus kon trekken, terwijl ik vroeg of de Naks aantoonbaar onderhoud gehad hebben.
Lust u nog peultjes?
Nooit naar mij luisteren. Ik doe ook maar wat.

MYRYAD

Maandag toevallig afspraak in die buurt
 Gebouw, Zweedse en niet Zweedstraat is een gebouw met veel bedrijven die daar ruimte/kantoren huren.
Een buurman zoekt een spoelen recorder, eens kijken maandag als ik tijd over heb?
Zelf ooit een teac gehad, prima ding!
Leende toen lp's bij de bibliotheek en nam ze dan op.

Tom!

Waardeloze foto's, maar wat een gave tapedecks!
Geluid is een van de meest overschatte eigenschappen van muziek.
--- E. Schönberger

Edwin16

Volgens mij worden deze spullen nog een keer aangeboden...

https://www.marktplaats.nl/u/g-m/50129481/

Voor deze (vraag-) prijzen had de verkoper er op zijn minst een keer een poetslap overheen kunnen halen.
Set 1: Leema Acoustics Tucana II + Antilla ECO, Logitech Transporter, Dr Feickert Volare, VdH MC10 Special, Musical Fidelity MX VNYL, Nakamichi CR7, Dynaudio Contour 30
Set 2: Quad 99, Nakamichi Cassettedeck 1.5, LX3, 682ZX , RX505, Logitech Squeezebox Touch, Akai DS-5, Dynaudio Emit M20