• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.

Laat jouw set eens zien (Incl foto's)

Gestart door $w@p, 10 september 2004, 07:59:07

Vorige topic - Volgende topic

sherlock

katten en platenspelers.Een slechte combinatie.  >:(

Nicolas

Niks wat een 1200tje niet aankan hoor. Die zijn voor erger gebouwd!
Gelieve anderhalve meter afstand te houden tussen uw en mijn bericht.

MYRYAD

@luxman,  ik had jouw 💩 eerst verkeerd begrepen. Of niet begrepen eigenlijk.  Maar na flink inzoemen op de speaker, en thuis in het echt, snap ik de opmerking.  Had ik nog nooit gezien.
Gelukkig klinkt het niet als een  💩 .   ;D

luxman

Citaat van: MYRYAD op  6 mei 2024, 18:39:23@luxman,  ik had jouw 💩 eerst verkeerd begrepen. Of niet begrepen eigenlijk.  Maar na flink inzoemen op de speaker, en thuis in het echt, snap ik de opmerking.  Had ik nog nooit gezien.
Gelukkig klinkt het niet als een  💩 .   ;D

👍.   gelukkig klinkt het daadwerkelijk beter😉 . Moet zeggen mij viel het ook op toen ik op de foto inzoomde ,en toen keek ik naar mijn hond op de bank en toen 😁😂😀.   Maar in ieder geval nog heel veel luisterplezier toegewenst .
NAD D3020. Onkyo. DX. 7555 .Pro-ject. Debut Carbon. Fostex FE206 E Fullrange speaker. Jbl lsr 305. Elipson Planet L speaker . Nikko 7075. Kef Cadenza speaker.
Arylic S10. preamp.   Xiaomi Mi TV Box streamer.

luxman

Citaat van: Benco op  6 mei 2024, 14:33:22

Ziet er tof uit Benco 👍👍 het luisteren naar deze set moet een genot zijn veel luisterplezier toegewenst .
NAD D3020. Onkyo. DX. 7555 .Pro-ject. Debut Carbon. Fostex FE206 E Fullrange speaker. Jbl lsr 305. Elipson Planet L speaker . Nikko 7075. Kef Cadenza speaker.
Arylic S10. preamp.   Xiaomi Mi TV Box streamer.

Benco

Citaat van: luxman op  7 mei 2024, 07:03:42Ziet er tof uit Benco 👍👍 het luisteren naar deze set moet een genot zijn veel luisterplezier toegewenst .

Merci , luisterplezier ontbreekt hier idd niet

Als de kat een koe was kon ik ze melken voor de kachel

Benco

Citaat van: Niemand op  6 mei 2024, 16:02:52Aardig bezig geweest Benny ;)
Ziet er goed uit .
Citaat van: minplus op  6 mei 2024, 16:23:49Het is erg mooi geworden, Benny, en fraaie vloermatten. 8)

Merci

Als de kat een koe was kon ik ze melken voor de kachel

BunnY

En voila, met de zetel op zolder is de zolderset eindelijk af. Nog wat schilderijen enzo aan de muren (het lage hoog mag nog wat gedempt worden) gaat het helemaal af zijn.

Set bestaat uit:
Revox b750 amp
B740 eindversterker
B760 tuner
B710 casdeck
B795 pickup (in herstelling)
Cambridge Azur 640H musicserver en cdspeler
Laptop
Revox triton (satellieten en sub)

De sub is dus dat ding onder de laptop en het scherm.

Achter de zetel staat ook nog een dubbel bed (zolder doet dienst als logeerkamer). Dus akoestisch gezien gaat dit wel een fijne ruimte worden denk ik.
We'll see about that !!

Niemand

Diverse sets deels  volgens ThvW + Berret +HVDHeiden

minplus

If nothing goes right, go left; If nothing's left, go right