• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.

Welke film heb je onlangs gezien?

Gestart door Lars, 12 januari 2006, 00:29:18

Vorige topic - Volgende topic

Wilmo

Citaat van: Richie op 15 mei 2006, 16:59:45
Laatst nog een documantaire gezien over de moterfiets Indian. Die dingen zijn gewoonweg onverwoestbaar.
Ze hadden een oude Indian gevonden, olie erin, benzine erin. Even prutsen en hij liep als een zonnetje. ;D

Gr
Richard

ze hadden begin van de 20e eeuw een test met dat ding, hem bij een verticale wand omhoog laten rijden en daar laten rijden (in een soort grote ton zeg maar), het was de enige motorfiets die dat kon zonder olie enzo te lekken, Harleys die vielen halverwege al uitelkaar ;D

BunnY

Daarstraks Into the Blue gezien... wat een gortige film  :-X
We'll see about that !!

Ruud15

31 juli 2006, 10:01:55 #32 Laatste wijziging: 31 juli 2006, 10:04:28 door Ruud15
Ik heb dit weekend 2 aanraders gezien!

Running Scared: Een actiefilm die ook een actiefilm is. Geen hoogstandje qua originaliteit, hoewel het tussendoortje met de kinderlokkershorror even onverwacht is, maar wel een avondvullende heerlijk spannende film om naar te kijken! '

The three burials of Miquialdes Estrada: Even wennen in het begin maar deze ontpopt zich tot een geweldige film. Niet echt heel spannend maar erg onverwacht allemaal!

Allebei aanradertjes wat mij betreft!

morph

"The Three Burials of Melquiades Estrada" met Tommy Lee Jones en ook door hem geregisseerd, was voor mij de leukste film die ik zag op 't filmfestival in Rotterdam dit jaar. Soms hilarisch, soms subtiel, maar vol zwarte humor.
Goed opgebouwd, goed geacteerd, prachtig camerawerk.

Hakuna

11 september 2006, 04:17:08 #34 Laatste wijziging: 11 september 2006, 04:24:51 door Qwert
Het is nu 4 uur geweest, en heb net Kill Bill deel 1 gekeken (had ik onlangs op video opgenomen van RTL5). Veel hak en slachtwerk, maar ben wel benieuwd hoe dat in deel 2 verder gaat.  :P

Zeker nog meer rondvliegende lichaamsdelen.  :D
 <--- Een 3 weg systeem, maar dat worden er meer. [img width=20 height=20]http://

BunnY

Heb KB gewoon af gezet, vond het echt 1 van de slechtste films die ook ooit gezien heb  ???
We'll see about that !!

tito

status.eelquo

Citaat van: BunnY op 11 september 2006, 12:33:04
Heb KB gewoon af gezet, vond het echt 1 van de slechtste films die ook ooit gezien heb  ???

Mee eens. Kill Bill 2 is meer van hetzelfde al hebben ze er wel voor gezorgd dat het geen letterlijke kopie van deel 1 zou zijn. ::)

BunnY

Citaat van: Eelco op 11 september 2006, 20:37:42
Citaat van: BunnY op 11 september 2006, 12:33:04

Mee eens. Kill Bill 2 is meer van hetzelfde al hebben ze er wel voor gezorgd dat het geen letterlijke kopie van deel 1 zou zijn. ::)

Dan heb ik geen spijt dat ik het doorgezet (allé, nog harder doorgezet) met als hoop dat ik dan de 2de kon volgen en dat die een pak beter zou zijn ;D
We'll see about that !!

morph

Kill Bill I en II zijn niet echt met elkaar te vergelijken.
De overdreven onzin vechtscènes (het cartoonfilmvermaak) komen niet op diezelfde wijze voor in deel II en dat maakt het geheel evenwichtiger.

Maar het blijft een echte Tarantinofilm met al z'n typerende absurdheden, dus zo "evenwichtig" als het realistische Pulp Fiction wordt het niet...

BunnY

V for Vendetta... 's Avonds op kot, was wel een fijne film. Alleen te lang, was pas gedaan om half 3  :-\ Heb dan maar het eerste uur zo goed als overgeslagen en ben blijven liggen :)
We'll see about that !!

BunnY

A Bronx Tale... was een rare film. ERG ERG traag, weinig actie maar toch ben ik blij dat ik heb volgehouden en ben blijven kijken.
We'll see about that !!

morph

Citaat van: BunnY op  7 februari 2007, 14:30:00
A Bronx Tale... was een rare film. ERG ERG traag, weinig actie maar toch ben ik blij dat ik heb volgehouden en ben blijven kijken.

Mooie film.
"Traag" zou ik eerder omschrijven als een film waarin rustig de tijd wordt genomen om een verhaal te vertellen. Sensationele actie om te verbergen dat er eigenlijk niets gebeurd behalve effectbejag blijft dan ook meestal achterwege bij dit soort films.

BunnY

Inderdaad... die film had ook die effecten niet nodig :)

mVg
We'll see about that !!

Paul Demo

Gisterenavond de Last King of Scotland eens opgezet . Een zeer goede film, echt de moeite waard.
zonder vliezen het gehoor herontdekt