• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.

SCSI spul: apparaten, kabels, schijven, terminators...

Gestart door Nicolas, 11 maart 2024, 22:22:32

Vorige topic - Volgende topic

Nicolas

Mocht er iemand nog SCSI spullen op zolder hebben staan en er net zoals de rest van de wereld niks meer mee doen: ik kan er mogelijk nog wat spullen van een tweede leven geven. Ik bezit namelijk een oude synthesizer die met SCSI werkt dus externe harde schijven, CD lezers/schrijvers, ZIP drives, kabels, terminators, externe cases (towers)... hebben hier nog nut.

Ik vraag het maar even hier omdat dit zo'n spullen zijn die ofwel op zolder vergeten zijn, of daar teruggevonden worden en rechtstreeks weggegooid worden. Ik probeer daar precies tussenin te gaan staan.  ;D

Oh ja, als je in dezelfde doos toevallig nog een oud PC QWERTY toetsenbord met PS/2 of DIN5 aansluiting (dus alles behalve USB) zou tegenkomen, mag dat er zeker ook bij. Dat past namelijk ook op dezelfde synthesizer.
Gelieve anderhalve meter afstand te houden tussen uw en mijn bericht.

Nicolas

Ik ben ondertussen behoorlijk voorzien. Het enige wat ik nog zoek is:

ZIP drive (ZIP 100 of ZIP 250), SCSI. Liefst een interne SCSI drive.

Ik weet dat er af en toe op Marktplaats en Ebay staan, maar ik probeer een beetje de financiƫle rem op de hobby te zetten. Dus bij voorkeur ruilen voor ander oud computerspul of... (ik heb nog wel hobby's dus vraag maar raak! :))

Nicolas

Ik heb er eentje betaalbaar van Marktplaats kunnen plukken, dus ik ben voorzien.  8)

minplus

Mooi.
Ik dacht dat ik er nog een had liggen maar kon hem niet vinden. Vermoedelijk al naar de kringloop gebracht.
If nothing goes right, go left; If nothing's left, go right