• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.

Kan je topics verbergen of standaard als gelezen te laten markeren?

Gestart door RenéN, 12 maart 2024, 12:19:25

Vorige topic - Volgende topic

RenéN

Ik ben een béétje autistisch. Ik lees (bijna) alles  8) maar kan niet tegen de puntjes van "niet gelezen" topics. Dus klik ik ook topics aan om ze in gelezen te veranderen. En ja, ik klik ook om "Markeer gelezen" maar dat zijn ook 2 handelingen geloof ik. Gedoe dus.

Is er een mogelijkheid om topics te verbergen of standaard als gelezen te laten markeren?

Sytze Fliege

Ja, maar volgens mij zie je die optie alleen als je nog ongelezen berichten hebt.
Ik mag dan een 🤡 zijn, ik wil wél serieus genomen worden 😡 

Ach, 🐸 toch op!

RenéN

WanFie

"Markeer alle berichten als gelezen". Dit staat onderaan in het overzicht van de ongelezen topics.
:) Aandacht maakt alles mooier  :)

RenéN

Citaat van: WanFie op 12 maart 2024, 15:22:48"Markeer alle berichten als gelezen". Dit staat onderaan in het overzicht van de ongelezen topics.
THnx, dat had ik nog nooit zo gezien, misschien moet ik van daaruit maar eens gaan lezen :) . Maar ik wil een topic gewoon niet meer zien of tegenkomen, maar wellicht is dat ook teveel gevraagd.... 8)

Sytze Fliege

Citaat van: WanFie op 12 maart 2024, 15:22:48"Markeer alle berichten als gelezen". Dit staat onderaan in het overzicht van de ongelezen topics.

Precies, die was 't. Gebruik ik ook regelmatig, al dat oeverloze gezwam over audio op dit forum...

Ik mag dan een 🤡 zijn, ik wil wél serieus genomen worden 😡 

Ach, 🐸 toch op!

minplus

Het staat zelfs rechts onderaan bij het openen van het forum.
Helemaal het einde van alles. ;D
If nothing goes right, go left; If nothing's left, go right

RenéN

Ik heb het gevonden als het goed is. Ik moet het nog proberen. Maar onder de knop "Geen notificaties of e-mails" staan wat opties. Als je "Niet volgend" kiest worden ze ook niet in de lijst met "Ongelezen berichten" getoond. En die zocht ik dus.