• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.

HULP gevraagd:

Gestart door steakel, 16 april 2024, 21:37:22

Vorige topic - Volgende topic

steakel

Probleem: geen beeld, wel geluid met blurayspeler
Bluray bron wordt niet weergegeven als input op de TV.

Ik heb LG OLED35 aangesloten (eARC HDMI in) op de DENON X2500H (eARC HDMI monitor out), en de DENON DVD 2500 BT aangeloten via HDMI out naar de AVR BLURAY HDMI in. TV signaal  via DIW7022 HDMI out naar de AVR CABLE HDMI in poort. TV signaal en audio en eACR geen probleem.  

Zie ik iets over het hoofd?

Groet

Steakel

Heintje

Ik snap je verhaal qua aansluitingen niet helemaal omdat je teveel apparaten noemt (LG/Denon/AVR/DIW????).
Je monitor lijkt correct te zijn aangesloten op de Denon X2500H.
Je zou eens kunnen proberen of de 4K-aansluiting op de Denon (die rechts van de grijze HDMI out) wel beeld geeft?
jij hebt namelijk ARC helemaal niet nodig als je de bron van het TV-signaal niet op de TV aansluit, maar op de Denon X2500H.

Sowieso zou ik de TV alleen als monitor gebruiken (dus alléén voor de beeldweergave vanuit de Denon receiver) en alle bron-aansluitingen laten verlopen via (dus insteken in) de Denon X2500H. Zo is dat eigenlijk ook bedoeld: die is daarvoor ook volledig capabel.
Als je bronnen zowel op de TV als op de Denon X2500H aansluit, is dat m.i. vragen om (dit soort) problemen.   

Maar ook ik kan het fout hebben, bij mij functioneert het op de manier waarop ik het beschrijf in al mijn Home-Theater installaties uitstekend.