Steve Guttenberg Audiophiliac

Gestart door Wim72, 30 april 2024, 18:51:01

Vorige topic - Volgende topic

Heintje

Je hebt helemaal gelijk, ik gooide ze door elkaar. Ik bedoel in mijn vorige post een Step-Up Trafo.
De rest van het verhaal sta ik achter en ik zal mijn post corrigeren.

muziekfreak

Citaat van: Shibata op  2 augustus 2024, 12:06:05De recensies van Steve Guttenburg zijn ongeveer net zo nuttig als de folders van een merk. 😂
Alles is altijd, great en hij omschrijft het geluid met wollige taal. Nog nooit heb ik hem iets negatiefs horen zeggen.🫤
En nou hoef je een Merk of model ook niet helemaal af te zeiken, maar er zijn genoeg reviewers die wel hun eerlijke mening geven over hifi apparatuur als er dingen tegen vallen, of zelfs ronduit rotzooi is.

Geen enkele recensent is echt betrouwbaar, die moet inhoud maken. Omdat ze van hun hobby hun werk hebben gemaakt.

Het moet altijd met een korreltje zout worden ingenomen. Helaas trappen veel mensen er nog steeds in en beschouwen het als een evangelie.

Loves-Tubes

Ach het is vermakelijk. Vroeger ging ik altijd naar de bieb om daar alle audio en techniek boekjes te lezen. Ze staan trouwens tegenwoordig weer in PDF online.
Ik zag, in die tijd, dat men wel meer kritisch was.

dimitri

Citaat van: Heintje op  7 februari 2025, 19:22:28Daarbij komt dat je goede SUT's met een lampje moet zoeken en dat de goede vrijwel altijd stervensduur zijn.
Wat bedoel je met SUT's met een lampje?
Technics SL-1500C | Shure V15-III/SAS & Denon DL-103/FG2 | Luxman C-02 / M-02 | Tannoy Arden mk.1 (met Peter GRF-R x-overs)

Duclaasie

Het lampje slaat op het zoeken, niet op de SUT. "Iets met een lampje moeten zoeken" wordt mee bedoeld dat het moeilijk is te vinden

dimitri

iets met een lampje zoeken.  weer wat geleerd!  dank U.
Technics SL-1500C | Shure V15-III/SAS & Denon DL-103/FG2 | Luxman C-02 / M-02 | Tannoy Arden mk.1 (met Peter GRF-R x-overs)