• Welkom bij Audiofreaksforum, Audio, Hifi, Luidsprekers, Buizen. Graag inloggen of registreren.

Advies gevraagd met aansluiten Lehmann StudioCube

Gestart door TheMaestro, 6 juli 2024, 15:35:40

Vorige topic - Volgende topic

TheMaestro

Ik heb sinds kort de Lehmann StudioCube koptelefoon versterker. Mijn versterker is een Array - van den Hul A1 + S1 voor- eindversterker combo met enkel line-in ingangen.
Ik heb een XLR / RCA kabel gekocht, maar vreemd genoeg krijg ik geen geluid. Ik zou graag advies ontvangen hoe deze aan te sluiten. Alle input is welkom.
Mystère Ai21, Musical Fidelity A1008, Musical Fidelity Encore 225, Marantz cd17 KI, Fluance RT85, Sony PS-X2, Sony PS6750, Tannoy XT8F, PSB Synchrony One, Bluesound Vault2.
"The message is in the music"

Duclaasie

Heb je geen tape out op je voorversterker zitten? Normaliter gaat een hoofdtelefoon versterker bij mijn weten rechtstreeks achter een bron.

TheMaestro

Ik heb er een tape-out opzitten, ik ga dit later even uitproberen. Dank je!
Mystère Ai21, Musical Fidelity A1008, Musical Fidelity Encore 225, Marantz cd17 KI, Fluance RT85, Sony PS-X2, Sony PS6750, Tannoy XT8F, PSB Synchrony One, Bluesound Vault2.

TheMaestro

Hij doet 't! Op de tape out aangesloten nu en werkt super!
Dank voor je suggestie.

Duclaasie